بیانیه ی مشترک پیروان عترت ایلام به مناسبت هفته ی زن

خانه / پیروان عترت / بیانیه ی مشترک پیروان عترت ایلام به مناسبت هفته ی زن

دولتمردان و مسئولین زمینه جهانی شدن دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان را فراهم آورند.

مجمع قشر بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) و واحد پیروان عترت خواهران هیات رزمندگان اسلام استان ایلام به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و هفته زن بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمودند:

سلام برکوثر و سلام بر خیر کثیری که جاهلیت را در تابوت قرون تدفین نمود. او که عصاره همه خوبیهاست. شخصیتی که ژرف نگرترین عقول و خردمندترین اندیشه ها در گذر از دیباچه معرفت و شناخت حقیقت وجودیش، سرتسلیم فرود می آورند. و همه اعصار عاجزتر از آنند که بتوانند ذره ای از تشعشع تابناک نورانیت و فیض بی پایان او بکاهند.

اگر نبود فاطمه(س)، عفت و نجابت و صلابت چگونه معنا می یافت؟ و قباله بهشت بی نام مبارکش چگونه به نام مادر سند می خورد. آری! چشم عالم با نام فاطمه(س) فروغ می گیرد و یادش روح کائنات را حیات جاودان می بخشد.

آن زمان که جاهلان سیه دل، خواب از چشم دختران معصوم خود می ربودند، مولود مدینه حیاتشان را ضامن گشت تا این تاریخ ننگین جهالت را خاتمه بخشد. و امروز عمر کوتاه اما گرانمایه اش، صحیفه زندگی زنان و مردان و نسخه شفا بخش و طبیب دلهای خسته از ستم های مدرن نا اهلان شده است .آنان که زبانشان از بیان حقیقت منزلت زن، الکن و چشمشان از دیدن رفعت مقام مادری، کور گشته است؛ برای یافتن حقوق گم شده خود در وادی ظلمت دست و پا می زنند و در قبرستان جاهلیت مدرن، در پی الگو می گردند.

اما در این میان، زنان آزاده ایران اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نشان دادند که “الگوی سوم”، (( زن نه شرقی، نه غربی)) است. که هم می تواند زن باشد، هم عفیف و محجبه و شریف باشد و هم می تواند سنگر خانواده را پاکیزه نگه دارد و در عرصه های سیاسی– اجتماعی نیز سنگر سازی جدید و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.

زنانی که الگوهای شرقی و غربی، مبهوت احساسات لطیف مادرانه و روحیّه جهاد و شهادت آنان شده اند، شایسته تکریم و تعظیمند. نه استعانت از نهادهای غیر دینی بین المللی که خود آواره ی یک جرعه از جام کوثرند. در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی تعریف شده است تا زمانی که ملّت و دولت در یک نظام با هم و در کنار هم باشند سم پاشیها و جنگ روانی دشمن بی اثر و قابل خنثی خواهد بود و این امر میّسر نمی گردد مگر با یکی شدن دولت و ملّت و کنار گذاشتن اختلافات در عرصه های کلان کشوری، لذا با تأکید بر بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری(دامت برکاته)، از همه مسئولان و دولتمردان می خواهیم که ضمن حفظ وحدت و یکپارچگی عمومی در کنار ملّت سرافزار با تلاش و جدّیت، زمینه جهانی شدن دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده را فراهم نموده و مانع ورود فرهنگ رنگ باخته غرب به بهانه تعامل و کسب علوم روز، شوند چرا که آنچه عطش جانهای فرسوده را می تواند سیراب نماید تنها ،آئین و سبک زندگی اسلامی است که در سیره فاطمی (س) جاری و ساری گشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *