بیان خاطرات دفاع مقدس، نشر ارزش های فرهنگی است

خانه / استان ها / بیان خاطرات دفاع مقدس، نشر ارزش های فرهنگی است

همزمان با پایان هفته دفاع مقدس، حاج مظفر ارشاد پور، از آزادگان جانباز جنگ تحمیلی در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری به بیان خاطرات خود پرداخت.

آقاتهرانی7

همزمان با پایان هفته دفاع مقدس، حاج مظفر ارشاد پور، از آزادگان جانباز جنگ تحمیلی در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری به بیان خاطرات خود پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته دفاع مقدس ، برنامه خاطره گویی در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان با حضور کلیه پایوران و سربازان وظیفه در محل نماز خانه این ناحیه برگزار گردید.

آزاده جانباز مظفر ارشاد پور در این مراسم به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس در قالب شرکت در عملیات های مختلف و دوران اسارت پرداخت و گفت: ذکر این خاطرات، موجب آشنایی نسل جوان با مجاهدت های رزمندگان سپاه اسلام  و نشر ارزش های فرهنگی در جامعه می شود.

لازم بذکر است مظفر ارشادپور متولد روستای امام قیس از توابع شهرستان لردگان است که پس از طی دوران جوانی در سال 1361 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در می آید و راهی جبهه های حق علیه باطل شده است.

وی، در عملیات های مختلفی همچون والفجر 2 ، والفجر 4 و در مناطق مختلف مانند حاج عمران حضور پیدا کرده است.

ارشادپور، در بهمن ماه سال 1362 به اسارت نیروهای رژیم بعث عراق در می آید و به این علت که رژیم بعث متوجه عضویت وی در سپاه می گردد مورد سخت ترین شکنجه ها قرار گرفته که باعث مجروحیت و معلولیت ایشان از ناحیه چشم و پا شده است.

وی پس از فرار از زندان عراق ، در عملیات های مختلفی شرکت می کند و بار دیگر در عملیات والفجر 10 به شرف جانبازی نائل می گردد.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *