بیست‌ودومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد برگزار می‌شود

خانه / استان ها / بیست‌ودومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد برگزار می‌شود

ملک محمدیملک محمدی

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: آئین افتتاحیه بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در استان با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام علیرضا ملک محمدی افزود: آئین افتتاحیه این برنامه جمعه دوم مردادماه با حضور حضرت آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مهدیه مصلای حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با یادآوری اینکه این دوره با عنوان جوان و سبک زندگی اسلامی در استان برگزار خواهد شد افزود: این دوره با حضور اساتید و شخصیت های برجسته مطرح کشوری  از دوم تا 27 ماه سال جاری و به مدت 25 روز، به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری این طرح را از ابتکارات حجت الاسلام والمسلمین نکونام گلپایگانی، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، طرحی شناسنامه دار و مورد تأیید و تأکید رهبر معظم انقلاب است که از سال‌های قبل در شهر سامان، گلپایگان و برای سومین سال متوالی در شهرکرد با موضوع جوان و زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ملک محمدی خاطرنشان کرد: از آن‌جایی که این طرح سال‌های متوالی است که بدون وقفه و تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین نکونام برگزار می شود؛ بنابراین علمای تراز اول کشوری به خوبی از آن استقبال می کنند که نمونه بارز آن، حضور عالمان برجسته کشوری بود که سال‌های گذشته در این طرح به بیان نکات معرفتی و اخلاقی پرداختند.

وی حاصل برگزاری این 22 دوره از طرح را چاپ بیش از 26 جلد کتاب بیان کرد و تصریح کرد: همه مباحث معرفتی این طرح، پس از پیاده سازی و ویراستاری، تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین نکونام به چاپ رسیده است که خود منبعی گرانبها در جهت تقویت مبانی اعتقادی است همچنین سه جلد دیگر هم در مراحل پایانی چاپ قرار دارد.

انتهاي خبر/

Views: 167

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *