بیکاری و مشکلات اقتصادی دغدغه کنونی جامعه است

خانه / استان ها / بیکاری و مشکلات اقتصادی دغدغه کنونی جامعه است

%d9%86%da%a9%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%ac%d9%85%d8%b9%d9%87

مردم از قوای سه گانه به ویژه از دولت انتظار دارند جلوی کسانی را که شیطنت می کنند و با لطیفه گویی، تریبون مقدس نماز جمعه را زیر سوال می برند، بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: توجه به اشتغال جوانان از موضوعات اساسی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی افزود: کاهش مفاسد اقتصادی و رسیدگی به درخواست های مردم در ادارات از مطالبات دیگری است که مردم از دولت دارند.

وی با بیان این که نرخ بالای بیکاری و مشکلات اقتصادی دغدغه کنونی جامعه است، تصریح کرد: دولتمردان باید مسایل اصلی جامعه که مشکل بیکاری، بهبود شرایط اقتصادی و بروکراسی اداری است را رفع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه چهارمحال وبختیاری بالاترین آمار بیکاری کشور را دارد از مسئولان خواست برای حل مشکل بیکاری جوانان چاره اندیشی کنند.

وی همچنین اظهار کرد: ملت غیور ایران نیازی به مذاکره با آمریکا ندارند، چرا که آنان و هم پیمان های آنها اثبات کردند که دغدغه عمل به تعهدات خود را ندارند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: آمریکا با عمل نکردن به تعهدات خود در برجام چهره پلید خود را آشکار ساخت و دولتمردان ما باید در همین نقطه راه نفوذ آنان را مسدود کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم از قوای سه گانه به ویژه از دولت انتظار دارند جلوی کسانی را که شیطنت می کنند و با لطیفه گویی، تریبون مقدس نماز جمعه را زیر سوال می برند، بگیرند؛ نماز جمعه از عدالت نشأت می گیرد و نباید جایگاه رفیع آن خدشه دار شود.

امام جمعه شهرکرد به چهارم آبان، سالگرد اعتراض شدید بنیان گذار جمهوری اسلامی علیه قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد که دولت آمریکا این قانون ظالمانه را بخاطر دور بودن رژیم شاه از مردم و سرسپردگی آن به بیگانگان، به ملت ایران تحمیل کرد.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، عزت و سربلندی، جایگزین قانون خفت بار کاپیتولاسیون در کشور شد، بطوریکه این انقلاب، امروز الگوی بسیاری از کشورهای منطقه و جهان شده است.

امام جمعه شهرکرد هشدار داد مبادا کسانی دوباره تلاش کنند پای دولت آمریکا را به این کشور بازکنند، آمریکائی ها به دنبال یافتن روزنه نفوذ درکشورمان هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جبهه مقاومت با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران توانسته است گروه تروریستی داعش را از موصل عراق بتدریج به عقب براند، در سوریه به پیروزی های بزرگ دست یابد و در یمن مظلوم، رژیم آل سعود را ذلیل و زمین گیر کند.

 انتهای خبر/

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *