تجاوز به یمن، بی حیایی و نفاق آل سعود را افشا کرد

خانه / استان ها / تجاوز به یمن، بی حیایی و نفاق آل سعود را افشا کرد

سرافراز4

حجت الاسلام کریم سرافراز، گفت: تجاوز به یمن، بی حیایی و نفاق آل سعود را افشا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،با گرامیداشت ایام پرفضیلت رجب و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،به تشریح وقایع منطقه ازجمله تجاوز رژیم سعودی به یمن و کشتار مردم مسلمان، بیگناه و مظلوم این کشور پرداخت.

حجت الاسلام کریم سرافراز، افزود: وقایع یمن در ادامه منظومه اتفاقاتی است که در منطقه رخ داده و در راستای اهداف و استراتژی و طرح خاورمیانه جدید بر اساس قومیت و طایفه گری است که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال آن هستند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،ادامه داد: آمریکایی ها با جایگزین کردن جنگ نیابتی به جای طرح خاورمیانه بزرگ، از هزینه مالی و تلفات نیرویی خود در منطقه پرهیز کردند و خواسته های خود را از طریق کشورهای مرتجع عربی پیگیری می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، تصریح کرد: تغییر معادله قدرت، تضعیف جبهه مقاومت اسلامی، مبارزه با شعار نورانی انقلاب اسلامی و تجزیه جهان اسلام از جمله اهداف دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران به شمار می روند.

وی، در ادامه به اهداف تجاوز رژیم سعودی به کشور یمن اشاره کرد و افزود: برگشت عبدربه منصور هادی به قدرت برای توسعه نفوذ اقتصادی و سیاسی عربستان، برگشت انصارالله به منطقه جغرافیایی خاص و خروج آنها از پایتخت یمن و گرفتن ژست مردم دوستی با هدف فریب مردم این کشور از اهداف این تجاوز وحشیانه است.

حجت الاسلام سرافراز، تأمین امنیت رژیم صهیونیستی، تضعیف ارتش یمن بعنوان سومین ارتش قدرتمند جهان عرب، تضعیف بازوان انقلاب اسلامی در منطقه و انتقال حوادث داخلی عربستان و تسویه حساب های شاهزاده های سعودی به بیرون از کشور و خط و نشان کشیدن برای کشورهای منطقه را از دیگر اهداف تجاوز به یمن برشمرد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،تأکید کرد: تجاوز به یمن، بی حیایی و نفاق آل سعود را افشا کرد و بدعتی در دنیا بود که تاکنون اتفاق نیفتاده است و تجاوز به یمن، پرده از نفاق هیئت حاکمه فاسق و عیاش رژیم سعودی برداشت.

این مقام مسئول، به توانمندی ها و ظرفیت های مردم مقاوم یمن نیز اشاره کرد و با یادآوری شکست پرتغالیها، امپراطوری عثمانی و بریتانیا،‌ جمال عبدالناصر و همین رژیم سعودی در سال های گذشته، گفت: بر اساس سوابق تاریخی هرحمله ای به یمن با مقاومت مردم این کشور به شکست انجامیده و این بار نیز شکست از آن آل سعود خواهد بود.

حجت الاسلام سرافراز به استیصال‌ حاکمان آل سعود در ماجرای یمن اشاره کرد و گفت: سردمداران رژیم عربستان در حمله به یمن به هیچ کدام از اهداف از پیش تعیین شده خود نتوانسته اند دست یابند و این درحالی است که محبوبیت انصارالله در بین مردم یمن افزایش یافته و روحیه همبستگی ملی در این کشور ارتقا یافته است.

انتهای خبر/

بازدیدها: 107

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *