تجدید میثاق با شهدا در شهرکرد

خانه / استان ها / تجدید میثاق با شهدا در شهرکرد

همزمان با هفته دفاع مقدس، آئین میهمانی لاله ها و تجدید میثاق با آرمانهای والای شهیدان در گلزار شهدای شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، کارکنان و بسیجیان شهرکرد به همراه خیل کثیر خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم ومسئولان بر سر تربت پاک شهداء حضور یافتند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در حاشیه این مراسم به خبرنگار بسیج، گفت: قطع به یقین انتظاری که شهداء از ما دارند و اگر بودند و از ما می پرسیدند سوالشان این بود که بعد از ما چه کرده اید؟ و این سوال دنیایی از معنی را دارد.

وی، افزود: پیروی از ولایت حرف اول را میزند و حفظ اسلام، توسعه فرهنگ مهدویت، مبارزه با تهاجم فرهنگی و مقدار حراست و اهتمام به واجبین امر به معروف و نهی از منکر سوالاتی خواهد بود که شهیدان همیشه تاریخ از ما خواهند پرسید.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان را گامی در راستای زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج سیره زندگی ایثارگران و مجاهدان فی سبیل الله دانست و هفته دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای یادآوری رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد.

لازم به ذکر است این برنامه که با روضه خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) همراه بود با غبارروبی، عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهداء به پایان رسید.

 انتهای خبر/

Views: 81

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *