انتخاباتانتخابات

تجلیل از مادران و همسران شهدای استان چهارمحال و بختیاری

خانه / استان ها / تجلیل از مادران و همسران شهدای استان چهارمحال و بختیاری

مادران آسمانی

امام جمعه کیار در همایش مادران و همسران شهدای استان چهارمحال و بختیاری، گفت: مادران و همسران شهدا، شهید زنده هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛همایش مادران وهمسران شهدای استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسولین استانی و شهرستانی در سالن ایثار بنیاد شهید و امورایثارگران استان برگزار شد.

حجت الاسلام یحیی صفری با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت هفته زن گفت: مسئله الگو گیری و الگو دهی در همه ادوار زمانی وجود داشته است، اما آنچه در این زمان رخ داده تنازع بین الگو دهندگان و الگو گیرندگان است.

وی افزود: دشمنان اسلام 300 عرفان کاذب که مربوط به عالم غرب است برای رویارویی با عالم اسلام وارد جوامع اسلامی کرده است که متاسفانه بسیاری در دام این عرفان ها افتاده اند.

حجت الاسلام صفری، با اشاره به آیه 21 سوره احزاب تاکید کرد: اسلام و قران برای زندگیمان نقشه راه ترسیم کرده است و همسران و مادران شهدا با الگو گیری از حضرت زهرا سلام الله علیها و فدا کردن همسر و فرزندانشان دین خود را ادا کرده اند.

امام جمعه کیار ادامه داد: برای ما و همه مسولین قدم نهادن در راه شهدا افتخاری بزرگ و وصف ناپذیر است.

حجت الاسلام صفری افزود: مادران و همسران شهدا، شهید زنده هستند و باید راه آنان را بروند و مثل شهدا باید برای نظام و اسلام ایثار کنند.

وی با اشاره به مقام والای حضرت زهرا سلام الله علیها تصریح کرد: ایمان و یقین مادران و همسران شهدا در تمام جوامع بی مانند است چون از صدیقه طاهره سلام الله علیها الگو گرفته اند.

حجت الاسلام صفری اظهار کرد: قبل از انقلاب روز زن، روز تولد حضرت زهرا سلام الله نبود و نامگذاری این رو با این مناسبت به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، امام خمینی(ره) و مجاهدت و ایثاگری های فرزندان این مرز و بوم بود.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد فضای نورانی و معنوی در جامعه یکی از کارکرد های مهم انقلاب اسلامی است و شهدای ما بودند که نورانیت را به جامعه ما اهدا کردند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *