تجلیل از مسئولین بسیج مداحان و شعرای آئینی چهارمحال و بختیاری + تصاویر

خانه / استان ها / تجلیل از مسئولین بسیج مداحان و شعرای آئینی چهارمحال و بختیاری + تصاویر

همزمان با روز بسیج مداحان، و همایش ستایش گران آل الله از مسئولین کانون ها و پایگاه های بسیج مداحان و شعرای آئینی انقلابی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول بسیج مداحان استان،در حاشیه همایش ستایش گران آل الله، گفت:این همایش با هدف گرامیداشت روز بسیج مداحان و با حضور مدیران هیئت های مذهبی، شعرای آئینی و مداحان بسیجی از سراسر استان تشکیل شده است.

حجت الله کیانی، افزود: در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق انتظارات معظم له، قشر مداحان و شعرای آئینی در نشست های ویژه سالانه خود با حضورمدیران هیئات مذهبی، منویات رهبر معظم انقلاب را تبیین و برنامه های اجرایی خود را در قالب کارگاه های تخصصی آموزشی پیگیری می کنند.

وی، برگزاری چنین همایش هایی را برای اجرای هرچه بهتر برنامه ها، ضروری دانست و گفت: این همایش با حضور رییس سازمان بسیج مداحان کشور، اساتید دانشگاه، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات کشور و سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد و در پایان از 12 شاعر آئینی انقلابی و مسئولین کانون ها و پایگاه های بسیج مداحان شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

گفتنی است: کارگاه های آموزشی مدیران هئیت های مذهبی، شعرای آئینی و مداحان بسیجی از دیگر برنامه های این همایش یک روزه تخصصی بود.

ذاکرین2

1

2

4

3

8

7

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *