تجمع بازاریان و اصناف شهرکرد در دفاع از مردم یمن

خانه / استان ها / تجمع بازاریان و اصناف شهرکرد در دفاع از مردم یمن

آل سعود

تجمع اصناف و بازاریان شهرکرد در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات آل سعود در مسجد صاحب الزمان (ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ محمدجواد ضیایی در حاشیه این تجمع با اشاره به جنایات وحشیانه آل سعود در کشتار کودکان، زنان و مردم مظلوم و بی پناه یمن در طی چهل روز اخیر، گفت: حاکمان آل سعود با جنایات ضدبشری خود چهره آل یهود را در تاریخ سفید کردند و نشان دادند که حاکمان سعود با جنایتکاران صهیونیستی هیچ تفاوتی ندارند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان چهارمحال و بختیاری، افزود: تجمع بازارایان و اصناف شهرکرد بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر، کمترین کاری بود که در ابراز همدردی با مردم مظلوم یمن برگزار شد.

ضیایی، یادآور شد: سازمان های بین المللی بویژه دولت های اسلامی نباید در برابر این جنایات عربستان سکوت کنند، و به نحو مقتضی ضمن اعلام برائت از جنایات آل سعود، به یاری مردم مظلوم و مسلمان یمن بشتابند.

وی، ادامه داد: این تجمع با همکاری سازمان بسیج اصناف استان و اتاق های اصناف و ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری برای اعلام همدردی با مردم بیگناه و رنج دیده یمن برگزار شده است.

گفتنی است: در این تجمع، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی احمدی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری به ایراد سخن پرداخت و در پایان بیانیه سازمان بسیج اصناف در محکومیت جنایات عربستان سعودی با حمایت آمریکا و کشورهای غربی و صهیونیسم کودک کش، قرائت شد.

انتهای خبر/

Visits: 54

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *