ترجیح دادن رضایت پروردگار در امور از ویژگی های خاص اولیای الهی است

خانه / استان ها / ترجیح دادن رضایت پروردگار در امور از ویژگی های خاص اولیای الهی است

مراسم سوگواری و عزاداری ابا عبدلله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش در جمع رزمندگان اسلام و کارکنان سپاه ناحیه بروجن با سخنرانی امام جمعه موقت این شهر برگزار شد.

محرم4

مراسم سوگواری و عزاداری ابا عبدلله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش در جمع رزمندگان اسلام و کارکنان  سپاه ناحیه بروجن با سخنرانی امام جمعه موقت این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هشتمین روز از عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین علیه السلام، امام جمعه موقت شهرستان بروجن در جمع سوگواران حسینی در سپاه ناحیه این شهرستان، به ایراد سخن پرداخت و همراهی قرآن و عمل صالح را عامل رسیدن به محبت الهی عنوان کرد.

حجت الاسلام حسینی افزود: تمام مشکلاتی که در جامعه متحمل می شویم برای هدف تقرب به خدا است لذا اگر امام حسین علیه السلام هم واسطه قرار داده می شود هدف تقرب به خدا است.

وی، افزود:‌سوال مطرح می شود که چرا امام حسین علیه السلام  شاخص است بین همگان و در قلب مومنین محبتی است که خاموش شدنی نیست؟ علتش این است که امام حسین علیه السلام  رضایت پروردگار را بر همه ترجیح داد.

حسینی، ادامه داد: اگر همه عرب و عجم به امام پشت کنند امام رضایت خدا را در نظر دارد و از هدفش بر نمی گردد. همان طور که در مورد امام خمینی(ره) هم همینطور شد.

وی، با اشاره به اهمیت ولایتمداری اصحاب و یاران امام و حامیان ولایت، اضافه کرد: به همین دلیل است که مقام شهدای کربلا  به حدی بالاست که هیچ مقامی به آنها نمی رسد و در میان شهدای کربلا مقامی برای حضرت عباس علیه السلام قرار داده شده است که همه  شهدا به آن غبطه می خورند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *