انتخاباتانتخابات

ترس از فرهنگ عاشورایی، دشمن را به جنگ نیابتی متوسل کرده است

خانه / استان ها / ترس از فرهنگ عاشورایی، دشمن را به جنگ نیابتی متوسل کرده است

 

 

 

 

 

کوثری6

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ترس از فرهنگ عاشورایی، دشمن را به جنگ نیابتی متوسل کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه سالروز فتح خرمشهر “گردهمایی نخبگان و رزمندگان عملیات بیت المقدس “به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد درسالن اجتماعات مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزارشد.

دراین مراسم یادگار سالهای دفاع مقدس و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز سوم خرداد بر موضع مجلس شورای اسلامی در رابطه با مذاکرات هسته ای کشور اشاره کرد و افزود: از مذاکراتی که عزت کشور در آن حفظ شود خارج نمی شویم اما باید نسبت به ترفندهای دشمن هوشیار باشیم.

اسماعیل کوثری ادامه داد: رفتار دوگانه طرف مقابل به گونه ای است که نمی توان به آن اعتماد کرد چراکه از یک طرف تحریمهای علیه ایران را تمدید می کند و از سوی دیگر پای میز مذاکره می نشیند.

وی با تأکید بر اعتماد مجلس به تیم مذاکره کننده گفت: تفکر خوشبینانه به غرب را قبول نداریم .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اسرائیل نمی گذارد آمریکایی ها برای کشور ما امتیازی قائل شوند و ما باید نسبت به این موضوع درایت لازم را داشته باشیم.

کوثری با اشاره به تحولات منطقه و جنگ افروزی های داعش، اظهار کرد: دشمن با این جنایت ها و جنگ افروزی ها درصدد نزدیک شدن به مرزهای ایران است و به همین دلیل ما با کمک کشورهای منطقه در برابر این ترفند دشمن ایستاده ایم.

وی افزود: اگر دشمن به مرزهای کشور نزدیک شود بی شک امنیت ایران به خطر می افتد، این در حالی است که ما اجازه چنین حرکتی را به دشمن نداده و نمی دهیم.

کوثری به سیاست کشور در قبال مردم یمن اشاره کرد و گفت: ما نه تنها به ملت یمن بلکه به همه ملت های مظلوم جهان کمک می دهیم اما این کمک ها در حد متعارف بوده و هیچگاه ایران در کشورهای منطقه دخالت و حضور مستقیمی نداشته، بلکه تجربه های خود را در اختیار آنها قرار می دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: دشمن می خواهد با ایجاد شکاف بین ملت و دولت به اهداف خود برسد و مقام معظم رهبری با طرح شعار “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” ما را نسبت به این تهدید دشمن آگاه کردند.

ترس از فرهنگ عاشورایی، دشمن را به جنگ نیابتی متوسل کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از فرهنگ عاشورایی ملت ایران می ترسد و همین امر باعث شده تا در این مقطع زمانی با به راه انداختن جنگ نیابتی به مقابله با نظام بپردازند.

کوثری به فداکاری رزمندگان اسلام درسالهای دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:به برکت رهبری امام خمینی(ره) و اتکای رزمندگان کشور به خداوند و نیروی ایمان یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد و ما پیروز جنگ شدیم.

وی، روحیه ولایتمداری ملت ایران را رمز اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: ملت ایران به واسطه برخورداری از روحیه ولایتمداری و الگوگیری از مکتب عاشورا در همه صحنه ها و برهه های تاریخ انقلاب اسلامی پیروز و سربلند بوده اند.

اسماعیل کوثری به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و هفته پاسدار به  دعوت هیأت محبان المهدی (عج) رزمندگان اسلام شهرکرد به این شهر سفر کرد.

ایرادسخن سخنران قبل از مراسم دعای پرفیض ندبه در تپه نورالشهدای شهرکرد و سخنرانی درجمع نخبگان و رزمندگان عملیات بیت المقدس، همچنین پاسخگویی به سوالات از دیگر برنامه های سردار کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سفر استان چهارمحال و بختیاری بود.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و خیرمقدم گویی حمیدرضاتوسلی مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *