تسلیم شدن برای جمهوری اسلامی بی معناست

تسلیم شدن برای جمهوری اسلامی بی معناست

خانه / پیشنهاد ویژه / تسلیم شدن برای جمهوری اسلامی بی معناست

امیر مختاری‌فر با بیان اینکه اینکه صدها سردارسلیمانی و شهید فخری‌زاده توسط جمهوری اسلامی تربیت شده و آماده زرم هستند گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند تسلیم شدن در مرام جمهوری اسلامی ایران بی‌معنا است.

تسلیم شدن برای جمهوری اسلامی بی معناست

هیات: «امیر محمد مختاری‌فر» چهارشنبه 10 دی در مراسم تکریم و معارفه رؤسای عقیدتی سیاسی تیپ 392 زرهی شهید آشوری دشت‌آزادگان، با اشاره به سالروز نهم دی اظهار کرد: شاخص در نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه و خط مقام معظم رهبری است و هر کسی از این خط خارج شد چه دوست باشد و چه دشمن، ملت ایران با قدرت در مقابل آن می‌ایستد و از مدار جمهوری اسلامی بیرونش می‌کند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی افزود: آمریکا باید بداند که جمهوری اسلامی به مهره متکی نیست و خیال نکند اگر یک نفر را از بین ببرد آسیب می‌بینیم چرا که به اندازه کافی نیروی تربیت شده انقلابی داریم که به محض اینکه یک نفر را شهید کردند چه سردار سلیمانی باشد و چه دانشمندان، ده‌ها و صدها نفر جایگرین آن می‌شوند.

تسلیم شدن برای جمهوری اسلامی بی معناست
تسلیم شدن برای جمهوری اسلامی بی معناست

وی با بیان اینکه صدها سردارسلیمانی و شهید فخری‌زاده توسط جمهوری اسلامی تربیت شده و آماده زرم هستند تصریح کرد: جمهوری اسلامی فرزندان خود را زیر سایه مکتب پیامبر صل الله علیه و آله و سلم، علی علیه السلام، حضرت فاطمه سلام الله علیها و مکتب حسین علیه السلام تربیت کرده و در این مکتب‌ها شهادت باعث قوی‌تر شدن انقلاب می‌شود؛ تشیع نیز بر مبنای خوب شهدا پایدار مانده است.

امیر مختاری‌فر با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها باید بدانند تسلیم شدن در مرام جمهوری اسلامی ایران بی‌معنا است یاد آور شد: تسلیم و عقب‌نشینی در کار ما نیست و در عوض پیشروی برای ما معنا دارد و این پیشروی را تا جایی ادامه می‌دهیم که روزی پرچم جمهوری اسلامی و اسلام توسط امام خامنه‎‌ای به دست امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف برسد و دنیا توسط اسلام فتح شود.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام محمدجواد جوادی تقدیر و حجت‌الاسلام امیرحسین جوادیه به عنوان مسئول جدید عقیدتی سیاسی تیپ 392 زرهی شهید آشوری دشت‌آزادگان معرفی شد.

منبع: شبستان

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *