تشکیل جلسه شورای قشر بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری+ تصویر

خانه / استان ها / تشکیل جلسه شورای قشر بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری+ تصویر

جلسه شورای قشر بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری در محل ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول بسیج مداحان و دبیر شورای قشر بسیج مداحان با خیرمقدم گویی به حضار مصوبات جلسه قبلی را مورد بررسی قرار داد.

سرگردپاسدار حجت الله کیانی بر لزوم استفاده از ظرفیت طرح تقویت مبانی اعتقادی، حضور خادمان آستان قدس رضوی با عنوان زیر سایه خورشید،اجرای دوره نوگلان حسینی در استان، بهره مندی از ظرفیت بنیاد دعبل برای تحت پوشش قرار دادن مداحان معسر و صعب العلاج و … تأکید کرد.

وی در ادامه در پیرامون بصیرت افزایی به هیئات و در مقابله با جریان انحرافی و اسلام انگلیسی و آمریکایی، ثبت نام مداحان وشاعران آیینی در سامانه طوبی و استفاده از ظرفیت قرآن کریم در هیئات مذهبی به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه مباحث مطرح شده و ارائه نظرات اعضاء توسط نائب رییس شورای قشر بسیج مداحان استان جمع بندی شد.

دراین جلسه برای همایش مداحان و مدیران هیئات مذهبی شهرستان های شهرکرد،بن و سامان در تاریخ 25/05/95 با حضور حجت الاسلام و المسلمین عالی در مکان مهدیه مصلی شهرکرد- پرداختن به مباحث قرآنی در جلسات هفتگی-  بارگذاری اخبار هیئات مذهبی  و حضور خادمین آستان قدس رضوی در سایت های مختلف از جمله سپاه و بسیج – استفاده هیئات مذهبی و مداحان از ظرفیت برنامه تقویت طرح مبانی اعتقادی وشبهه زدایی و معرفی مداحان معسر و فاقد بیمه و صعب العلاج و متاهل به نماینده بنیاد دعبل خزایی استان برنامه ریزی شد.

SAM_4782

SAM_4784                                 SAM_4784

SAM_4789

انتهای خبر/

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *