تشییع شهداء در خراسان شمالی

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / تشییع شهداء در خراسان شمالی

پیکر پاک دو شهید گرانقدر در خراسان شمالی تشییع شد.

پیکر پاک دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس؛ روز سه‌شنبه همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) توسط مردم ولایتمدار و شهیدپرور خراسان شمالی تشییع شد.

پیکر این دو شهید گرانقدر عصر دوشنبه وارد استان شد و در مراسم استقبال از آن‌ها با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی در مرکز استان تشییع شد.

پیکر یکی از این دو شهید گرانقدر گمنام است که از نیروهای سپاه پاسداران بوده و در عملیات منطقه بدر در شرق دجله به مقام شهادت نائل شده است.

پیکر شهید گمنام روز سه‌شنبه پس از نماز مغرب و عشاء و انجام مراسم وداع در محل مسجد انقلاب، برای مراسم تدفین به شهرستان مانه و سملقان فرستاده شد.

پیکر شهید محمدرضا سهرابی نیز روز سه‌شنبه پس از وداع مردم بجنورد، در شهرستان اسفراین بر روی دستان مردم شهید پرور و ولایت مدار اسفراین تشییع شد.

شهید محمدرضا سهرابی در خردادماه سال ۱۳۴۰ در شهر صفی‌آباد به دنیا آمد؛ وی که از نیروهای انتظامی شهرستان کاشمر بود در دوران دفاع مقدس از محل خدمت خود به جبهه‌های جنگ تحمیلی اعزام و در فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در سن ۲۵ سالگی در منطقه زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر پاک این شهید قرار است در شهر صفی‌آباد دفن شود.

بر اساس گزارش خبرنگار پیروان عترت، در مراسم تشییع این دو شهید گرانقدر بعد از بیانات حجت‌الاسلام یعقوبی نماینده ولی‌فقیه؛ حسین مهراب مداح اهل بیت (علیهم السلام) و حجت‌الاسلام دهقانی جانباز و برادر شهید مداحی و سخنرانی کردند.

1 3

انتهای خبر/

Views: 241

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *