تشییع پیکر مطهر سومین شهید مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری

خانه / استان ها / تشییع پیکر مطهر سومین شهید مدافع حرم در چهارمحال و بختیاری

 همزمان با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید احمد قاسمی، از مدافعان حرم استان چهارمحال و بختیاری، در شهرستان فارسان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛همزمان با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام و شهادت سبط اکبرحضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید احمد قاسمی، از مدافعان حرم استان، در شهرستان فارسان برگزار می شود.

شهید احمد قاسمی، اهل روستای کران از توابع شهرستان فارسان است که در سن 24 سالگی به آرزوی دیرینه خود که شهادت در مسیر دفاع از حرم اهل بیت سیدالشهدا(علیه السلام) بود، رسید.

پیکر پاک و مطهر مهندس شهید احمد قاسمی، امروز ساعت 10 صبح، از مقابل مصلای شهر فارسان با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری تشییع و در زادگاهش روستای کران به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است: هیأت های مذهبی شهرستان نیز به صورت منسجم، در قالب دستجات سینه زنی و زنجیرزنی، در این مراسم باشکوه شرکت می کنند و هم نوا با سراسر مسلمانان در غم از دست دادن رسول مکرم اسلام و دومین امام شیعیان جهان،‌ سوگاری می کنند.

انتهای خبر/

بازدیدها: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *