تقویت ایمان و حفظ حجاب از مهم ترین ویژگی های رهروان زینبی است

خانه / استان ها / تقویت ایمان و حفظ حجاب از مهم ترین ویژگی های رهروان زینبی است

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایمان و معرفت ویژگی بارز حضرت زینب سلام الله علیها است.

جمعیت

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایمان و معرفت ویژگی بارز حضرت زینب سلام الله علیها است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، در همایش رهروان حضرت زینب سلام الله علیها شهرستان شهرکرد، گفت: شناخت و فهم مقام حضرت زینب سلام الله علیها خارج از ادراک بشری است و آن خصوصیاتی که گفته می شود، تنها گوشه ای از بزرگی آن حضرت است و برای آنکه بخواهیم رهرو این حضرت باشیم باید راه و شخصیت شان را بشناسیم چرا که زمانی رهرو شخصی خواهیم بود که بتوانیم شخصیت و راه آن شخص را به درستی بفهمیم.

آیت الله علیرضا اسلامیان افزود: خیلی از افراد با این که بسیار متدین هستند و حرف از رهرو راه اولیای الهی می زنند اما خیلی از مواقع راه را نشناخته و به بیراهه می روند .

وی، ایمان و معرفت را مهم ترین ویژگی حضرت زینب سلام الله علیها عنوان کرد و افزود: زمانی که اسرای کربلا را به سمت کوفه راهی کردند حضرت سجاد علیه السلام  با دیدن تن های بی سر خانواده خود در حال مرگ بودند که حضرت زینب سلام الله علیها با تمام بزرگواری خویش ایشان را تسلی دادند و این نشان از ایمان والای آن حضرت است .

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: زمانی که ابن زیاد به آن حضرت زخم زبان می زد که ببین برادر تو چه شده ؟ حضرت زینب سلام الله علیها فرمودند : ” برادرم و خانواده ام را خیلی دوست داشتم اما از خدا جز زیبایی ندیدم” و  این نشان از معرفت و ایمان والای این حضرت است .

آیت الله  اسلامیان با بیان اینکه تقویت ایمان و حفظ حجاب از مهم ترین ویژگی های رهروان زینبی است تصریح کرد: باید تلاش کنیم معرفت خود را به دین اولیای الهی خدا و حضرت زینب سلام الله علیها تقویت کنیم .

وی با تاکید بر لزوم اینکه دانشگاه ها باید زینبی وار حرکت کنند گفت : امروز می بینیم در برخی از دانشگاه های هنر برای آموزش طراحی به دانشجویان باید تصویر جنس مخالف خود را بدون حجاب طراحی کنند که این راه اسلام نیست.

آیت الله اسلامیان تصریح کرد: یکی از متفکرین بزرگ غرب بعد از بررسی های فراوان به این نتیجه رسید که شیعه دو بال و یک زره دارد، بال قرمز نشأت گرفته از قیام عاشورا و بال سبز نشان از اعتقاد به آخرالزمان و مهدویت است که نمی توان این دو بال را از بین برد چرا که یک زره به نام ولایت فقیه را دارند .

به گفته وی زمانی می توان شیعه را از بین برد که بتوان آن زره را از تن شیعه درآورد .

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ما اگر بخواهیم جزء رهروان حضرت زینب سلام الله علیها  باشیم در گام نخست باید ایمان و معرفت و در مرتبه بعد راهشان را بشناسیم .

وی  بیان اینکه ما مخالف حضور و فعالیت زنان در جامعه نیستیم گفت: امروزه می بینیم بزرگ ترین  خدمات را زنان در کشور انجام داده اند  و  در این بین نه تنها  بانوان بلکه آقایان نیز باید بتوانند مسئله حجاب و عفاف را به درستی درک  کنند .

همایش رهروان حضرت زینب سلام الله علیها باحضور جمعی ازمسئولین،خواهران بسیجیان و بانوان ولایتمدار و زینبی استان چهارمحال و بختیاری در حسینیه امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد برگزار شد.

تلاوت قرآن مجید، خیر مقدم گویی و ذکر مصیبت و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *