تلاش تروریست‌ها برای تشدید اوضاع امنیتی الوعر/ تامین امنیت بزرگراه حمص‌ – طرطوس

خانه / مطالب و رویدادها / تلاش تروریست‌ها برای تشدید اوضاع امنیتی الوعر/ تامین امنیت بزرگراه حمص‌ – طرطوس

هر روز بر روند درگیری گرو‌ه‌های مسلح مستقر در کوی «الوعر» در حمص با نیروهای ارتش سوریه افزوده می‌شود و این نشان می‌دهد این گروه‌ها تلاش دارند بار دیگر این کوی‌ را به عرصه درگیری‌ها و رویارویی‌های خود تبدیل کنند

پس از ماه‌ها برقراری آتش بس در کوی «الوعر» واقع در شهر حمص هر روز بر روند درگیری گرو‌ه‌های مسلح مستقر در این کوی با نیروهای ارتش سوریه افزوده می‌شود و این نشان می‌دهد که این گروه‌ها تلاش دارند، بار دیگر این کوی‌ را به عرصه درگیری‌ها و رویارویی‌ها خود تبدیل کنند.

براساس جدیدترین گزارش‌های میدانی رسیده از این منطقه روز گذشته درگیری‌های شدیدی میان گروه‌های مسلح با نیروهای ارتش سوریه در جزیره‌های ششم و هفتم و هشتم رخ داد که درحال ایجاد مواضع جدید اطراف کوی هستند، افزون بر اینکه آنها تلاش کردند، به روستای «الرقه» نفوذ کنند که در جوار این منطقه قرار دارد.

در ادامه اقدامات تخریبی این گروه‌ها، آنها اقدام به بریدن درخت‌ها و شلیک خمپاره و موشک علیه کوی «المزرعه» در نزدیکی الوعر کردند که موجب زخمی شدن تعدادی از اهالی این کوی شد.

همچنین گزارش شده که عناصر مسلح الوعر تلاش کردند، از خیابان «الخراب» به بزرگراه حمص – طرطوس نفوذ و آن را قطع کنند که دخالت فوری نیروهای ارتش و مقابله با این اقدام آنها را درپی داشت.

در ادامه این گزارش تاکید شده که تعدادی از تک‌تیراندازان کوی الوعر همچنان به تلاش‌های خود جهت هدف قرار دادن نقاط نظامی و موانع ایست و بازرسی ارتش سوریه در این کوی ادامه می‌دهند.

Views: 66

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *