انتخاباتانتخابات

تهدیدات آمریکا با انواع زنجیره های شورش اجتماعی داخلی، ‌توخالی است

خانه / استان ها / تهدیدات آمریکا با انواع زنجیره های شورش اجتماعی داخلی، ‌توخالی است

معاون سیاسی سپاه با گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو گفت: برخی از شعار مرگ بر آمریکا فشارشان می افتد، ‌باید بدانیم که آمریکا گرگی است که دندانهایش ریخته است.

سنایی

معاون سیاسی سپاه با گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو گفت: برخی از شعار مرگ بر آمریکا فشارشان می افتد، ‌باید بدانیم که آمریکا گرگی است که دندانهایش ریخته است.

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان استان چهارمحال وبختیاری؛سردار دکتر رسول سنایی راد، معاون سیاسی سپاه در جمع رزمندگان ، فرماندهان، مدیران و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، به تشریح مسایل روز پیرامون موضوعات منطقه ای، بین المللی و داخلی پرداخت و خواستگاه گروه تروریستی داعش را تبیین کرد.

این تحلیل گر مسایل سیاسی، اظهار داشت: نشست مذاکرات هسته ای به دلیل اینکه آمریکایی ها به دنبال حل موضوع نبودند، به نتیجه نرسید.

وی، ادامه داد: دو رهیافت منفعت محور و قدرت محور در مذاکرات وجود دارد که باید به بررسی این دو رهیافت بپردازیم تا بدانیم چرا مذاکرات به نتیجه نمی رسد.

دکتر سنایی راد، اظهار داشت:‌ رهیافت منفعت محور، وقتی است که طرفین مذاکره در فضایی مشترک، نفع و بهره از هم داشته باشند.

معاون سیاسی سپاه،‌گفت: یکی از اهداف خلق گروه تروریستی داعش، فعال کردن گسل های مذهبی به نام سنی بود و تغییر استراتژی آمریکا و غربی ها باعث ایجاد این گروه با هدف بروز جنگ درون تمدنی و کاهش هزینه های روردرویی مستقیم با جهان اسلام شد.

وی، افزود: اهانت به مقدسات دینی، ساخت فیلم علیه نبی مکرم اسلام، قرآن سوزی و … باعث افزایش نفرت از آمریکا شد و وحدت بین مسلمانان را رقم می زد و لذا برای اسلام هراسی رو به داعشی ها آوردند که از هر نوع نرم انسانی و مذهبی عبور کرده اند.

کارشناس ارشد مسایل سیاسی، فروش نفت، برده فروشی و فروش انسان به مافیای قاچاق انسان و اعضای بدن را از منابع درآمدی گروه داعش دانست و یادآور شد: دسته بندی های چهارگانه بعنوان دشمن برای این گروه تعریف شده بودکه؛ شیعیان ایرانی با نام صفویون،‌شیعیان عرب بعنوان رافضیون، مرتدین(سنی هایی که حاضر به همکاری نیستند)‌و ناصبیون یا مسیحی ها که این گروه نباید کشته بشوند و فقط باید با پرداخت جزیه و کمک از گروه داعش حمایت کنند.

وی، با اشاره به مطالب گفته شده، اظهار داشت: نباید باور کنیم که آمریکایی ها دلسوز هستند، ائتلاف ضد داعش هم برای حمایت از این گروه تروریستی تشکیل شد و اسطوره سازی از گروه داعش را همین رسانه های آمریکایی و غربی انجام دادند.

دکتر سنایی راد، افول قدرت داعش را بعد از مقاومت مردم در آمرلی دانست و گفت:‌مذاکرات آمریکا و غرب با ایران در مسئله هسته ای به دلیل این مسئله است که آنها قدرت ایران در بازدارندگی را سنجیده اند.

وی، جنگ های 33روزه، 22رزه، هشت روزه، توان موشکی ،‌قدرت ساخت بومی موشک های انبوه و نقطه زن، پرواز پهپادهای ایرانی تا شعاع 3هزار کیلومتری و رصد آنلاین دشمن در این محدوده، از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است که با تدابیر و هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب به دست آمده است.

معاون سیاسی سپاه، با بیان اینکه رویکرد آمریکا در مذاکرات قدرت محور است؛ گزینه روی میز را یک تهدید توخالی دانست و گفت: کشوری که با زنجیره ای از شورش های اجتماعی دست به گریبان است، قدرتش رو به زوال است.

دکتر سنایی راد، به سقوط در افکار و اندیشه های آمریکایی ها اشاره کرد وتصریح کرد: ناتوانی آنها در رقم زدن نظم نورین جهانی یکی از نشانه های اضمحلال قدرت کدخدای خودخوانده جهان است.

وی، تأکید کرد: کاهش قیمت نفت، نیز برای در هم شکستن ما و روسهاست و باید با اقتصاد مقاومتی از اقتصاد وابسته به نفت عبور کنیم.

این مقام مسئول، توطئه های دیگر آمریکا و غرب را برشمرد و گفت:‌ مجریان در کشور باید از تئوری پردازی پرهیز کنند و فقط به اجرای صحیح راهبردهای کلی نظام فکر کنند و بدانیم که دنیا در موقعیتی نیست که آمریکایی ها تعیین کننده باشند؛ ولی آنها به دنبال بازی در عرصه سیاسی هستند.

وی، جذب حداکثری، دفع حداقلی و وحدت همه جانبه، شعار در حد لازم و عمل در حد توان را از راه های برون رفت مشکلات عنوان کرد و با اشاره به فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو، گفت: برخی از شعار مرگ بر آمریکا فشارشان می افتد، باید بدانیم که آمریکا آمریکاست و همان گرگ است؛ گرچه دندانهایش ریخته است.

گفتنی است: دکتر سنایی راد برای حضور و سخنرانی در همایش هادیان فرهیختگان سیاسی سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *