ثبات قدم، مهم ترین ویژگی خانواده های شهداست

خانه / استان ها / ثبات قدم، مهم ترین ویژگی خانواده های شهداست

دیدارحاج آقا

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد،در دیدار با خانواده شهیدان در شهرستان بن، ثبات قدم و تأثیرپذیری از مرام شهدا را مهم ترین ویژگی خانواده شهیدان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد با خانواده شهیدان کریمی دیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی در این دیدار، گفت: شهدا جایگاهشان ویژه است و به هر میزان که از مزایای خاصی در این دنیا برخوردار باشند، ویژگی آنها مضاعف می شود.

وی افزود: یکی از مزایایی که شهیدان کریمی داشتند این است که توفیق داشته اند در کتب امام صادق علیه السلام شاگردی کنند و سرباز عملی امام عصر عجل الله تعالی فرجه باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: در این خانواده 2 تن از شهیدان که هم در کسوت روحانیت بوده اند و توفیق پیدا کرده اند سرباز عملی امام عصر عجل الله تعالی فرجه باشند و هم در جهت ایثار و شهادت قدم بردارند و این ویژگی خاص شهداست.

وی اظهار داشت: خانواده های شهدا تأثیر پذیرفته مرام شهدا هستند و غیر از این هم انتظار نمی رود زیرا که در این خانواده پرورش یافته اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا ویژگی دارند که در این مرام ثبات دارند و یک لحظه تزلزل در آنها راه پیدا نکرده است و این ثبات قدم را هم به همه بخشیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به فرمایش امام راحل که “شهدا چشم و چراغ ملت هستند” گفت: دیدار با خانواده های شهدا گوشه ای از وظیفه ما است و عمده وظیفه ما این است که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

شایان ذکر است: روحانی شهید خداداد کریمی در تاریخ 4 اسفند 60 در منطقه چزابه و روحانی شهید علیرضا کریمی در تاریخ 24 اسفند 64 در عملیات والفجر8 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای خبر/

بازدیدها: 48

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *