ثمره خون شهدای کربلا، برقراری حکومت جهانی امام زمان (عج) می باشد

خانه / استان ها / ثمره خون شهدای کربلا، برقراری حکومت جهانی امام زمان (عج) می باشد

حجت الاسلام سلمان پور، امام جمعه اردل در یادواره شهدای شهر کاج گفت: ثمره خون شهدای کربلا، برقراری حکومت جهانی امام زمان (عج) می باشد.

شهدای کاج

حجت الاسلام سلمان پور، امام جمعه اردل در یادواره شهدای شهر کاج گفت: ثمره خون شهدای کربلا، برقراری حکومت جهانی امام زمان (عج) می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛شهدای شهر کاج با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و یادگاران دفاع مقدس در مسجدصاحب الزمان این شهر برگزار شد.

امام جمعه اردل در این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفا و ولایتمدارش، گفت: اگر ما یک لحظه از مسیر ولایت خارج شویم ممکن است عاقبت ما هم مثل شمر ذی الجوشن شود.

حجت الاسلام سلمانپور، با اشاره به اهمیت بصیرت و تبعیت از ولایت، افزود: در فتنه 88 افرادی با سابقه بسیارخوب لغزش کردند وبصیرت کافی را نداشتند.

امام جمعه اردل در ادامه تصریح کرد: دشمن از طریق جنگ روانی، فکر و قوه تفکر ما را به اشتباه وا می دارد.

وی، بزرگترین گناه سران فتنه را، واداشتن طمع دشمن به کشور دانست و گفت: باید جوانان به علاوه شور حسینی شعور و شناخت نسبت به نهضت عاشورا داشته باشند  و به مولایشان حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام  اقتدا کنند که ایمانی بسیار کم نظیر و مثل کوه استوار داشت.

حجت الاسلام سلمانپور در ادامه، اظهار داشت: شهدا در بندگی و ایمان به خدا، اسوه و در اوج اخلاص بودند؛ هم امام را می شناختند و هم دشمن را.

وی، افزود: این معرفت و شناخت مانند شهدای کربلاست که ثمره این شهادت حکومت جهانی امام زمان خواهد بود.

امام جمعه اردل، هدف شهدا را هماهنگ با آرمان شهدای کربلا و در راستای تحقق اهداف امام حسین علیه السلام عنوان کرد.

مداحی و ذکر روضه و نوحه از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *