انتخاباتانتخابات

جامعه مداحان و هیئات مذهبی در مقابله با جنگ نرم نقش آفرین هستند

خانه / استان ها / جامعه مداحان و هیئات مذهبی در مقابله با جنگ نرم نقش آفرین هستند
معاون اجرایی سپاه استان در جمع مداحان ومسئولین هیئات مذهبی بسیج گفت: جامعه مداحان و هیئات مذهبی در مقابله با جنگ نرم نقش آفرین هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مجمع قشر بسیج مداحان استان باحضور مداحان و مسئولین هیئات مذهبی بسیج سراسر استان در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

دراین جلسه معاون محترم اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام پیرامون نقش جامعه مداحان و هیئات مذهبی استان و بسیجیان در مقابله با جنگ نرم به ایراد سخن پرداخت.

سرهنگ پاسدار عبدالمحمد سعیدی،به نقش مداحان و هیئات بسیجی در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و بیان داشت:جامعه مداحان استان با بهره گیری از توان خود در جامعه باید در آگاه سازی و بصریت افزایی و کاهش آسیب های اجتماعی تلاش مضاعف کنند.

وی به لزوم هوشیاری و بصیرت مداحان و هیئات مذهبی در مناسبتهای اشاره کرد و افزود: آزمون های بزرگی نظیر 9 دی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در مقابل مردم ولایتمدار ایران اسلامی قراردارد.

سرهنگ سعیدی حضور پرشور و فعال در برنامه های 9دی و گرامیداشت حماسه آفرینی مردم مومن و بصیر ایران اسلامی در بیعت با ولایت فقیه و شکست فتنگران خارجی و داخلی و همچنین شرکت حداکثری و با بصیرت در دو انتخابات  اسفند ماه سالجاری دشمن شکن است.

وی ادامه داد: عده ای با علامه سازی و به تعبیر خود جوان گرایی در صدد ایجاد انحراف رأی مردم مخصوصا در انتخابات خبرگان رهبری هستند،در این راستا مردم بصیر ،مداحان و هیئات مذهبی می بایست مراقب جریانات مسئله دار و زاویه دار با ولایت باشند.

در این جلسه مسئولین و نمایندگان بسیج مداحان نواحی در خصوص اقدامات انجام شده در شهرستان ، آسیب ها و تهدیدات و نقاط قوت و ضعف در حوزه مأموریتی خود به ارائه گزارش پرداختند.

در آغاز جلسه مسئول سازمان بسیج مداحان و دبیر مجمع قشر بسیج مداحان ضمن عرض خیر مقدم ، در خصوص اجلاس و اهداف آن مطالبی را بیان نمود.

سرگرد پاسدارحجت الله کیانی در ادامه خاطر نشان کرد: می بایست این جلسات در نواحی بصورت ماهیانه برگزار شود و در آن جلسات در خصوص شناسایی آسیب ها، تهدیدات، نقاط قوت و کسب راهکارهای موثر در جهت رشد و اعتلای جامعه مداحان و هیئات مذهبی بسیج شهرستان بحث و تصمیم گیری شود.

جلسه با صدور بیانیه در چند فصل شامل: مقدمه ، اهداف کلان، بیان وضع موجود هر شهرستان و استان، اهداف و اقدامات دشمن و تدابیر عملیاتی و راهکارهای مقابله با جنگ نرم به کار خود خاتمه داد.

انتهای خبر/

گزارش تصویری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *