جشن میلاد حضرت امام کاظم علیه السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بام ایران

خانه / استان ها / جشن میلاد حضرت امام کاظم علیه السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بام ایران

%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%da%a9%d8%a7%d8%b8%d9%85

همزمان با فرخنده میلاد مسعود حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم جشن میلاد ،سخنرانی ، خاطره گویی ،مولودیه خوانی و ادعیه دراستان چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مراسم جشن خجسته میلاد باسعادت دهفتمین امام شیعیان حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سالهای دفاع مقدس به همت هیئات مذهبی ،رزمندگان اسلام و بسیجیان در سراسر استان برگزار شد.

مردم محب اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام استان با حضور پر شور در مساجد و امامزادگان با تبریک این ایام فرخنده  در مراسم جشن میلاد شرکت و به ارواح طیبه امام و شهیدان گلگون کفن سلام و صلوات نثارکردند.

این مراسم باشکوه در مرکز استان با حضور مسافرین و مجاورین در جوار امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیها و نیز در مساجد جامع،امام صادق علیه السلام،صاحب الزمان(عج)،امام جواد علیه السلام و… شهرکرد به صورت باشکوه برگزار و حضار از سخنرانی علما،مولودیه خوانی مداحان و خاطره گویی فرماندهان و یادگاران سالهای دفاع مقدس، بهره مندند شدند.

همچنین در شب و صبح جمعه مراسم پرفیض دعای کمیل،در جوار امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیها و مسجدجامع شهرکرد و نیز دعای ندبه در مصلای امام خمینی(ره)شهرکرد حسینیه شهدای اشکفتک و گلزار شهدای باباحیدر و در جای جای استان چهارمحال وبختیاری برگزارشد.

گفتنی است:به همین مناسبت منتظران ظهور حضرت اباصالح المهدی علیه السلام در شام جمعه با حضور در مسجدجامع شهرکرد و سایر مساجد استان و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و قرائت زیارت آل یاسین برای سلامتی و تعجل در فرج امام عصر ،سلامتی مقام معظم رهبری ، پیروی مسلمانان سراسر عالم و نابودی دشمنان اسلام ، قرآن و اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام  دست به دعا برداشتند.

انتهای خبر/

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *