انتخاباتانتخابات

جلسه برنامه ریزی 9دی توسط هیات رزمندگان بویین میاندش برگزار گردید

خانه / استان ها / جلسه برنامه ریزی 9دی توسط هیات رزمندگان بویین میاندش برگزار گردید

دراین جلسه که امام جمعه شهرستان ، فرماندار شهرستان ، فرماندهی سپاه ناحیه ومسئولین شهرستان واعضاء هیات رزمندگان اسلام حضور داشتند : مدیر اجرائی هیات برادر محمدعلی صدیقی ضمن خیر مقدم گوئی به حاضرین در جلسه مطلب در خصوص نه دی از بیاات مقام معظم رهبری قرائت نمودند بدین شرح :حضور عظیم و خروشان مردمى در 9 دى 88، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود. نهم دى 88، حادثه کوچکى نیست، بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمى، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهاى اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلى ملت ایران، یعنى حرکت در سایه دین و تحقق وعده‏هاى الهى تبیین شود.

برنامه ریزی ومراسم یوم الله 9دی در شهرستان بویین میاندشت انجام شد :

دراین جلسه که امام جمعه شهرستان ، فرماندار شهرستان ، فرماندهی سپاه ناحیه ومسئولین شهرستان واعضاء هیات رزمندگان اسلام حضور داشتند : مدیر اجرائی هیات برادر صدیقی  ضمن خیر مقدم گوئی به حاضرین در جلسه مطلب در خصوص نه دی از بیات مقام معظم رهبری قرائت نمودند بدین شرح :حضور عظیم و خروشان مردمى در 9 دى 88، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود. نهم دى 88، حادثه کوچکى نیست، بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمى، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهاى اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلى ملت ایران، یعنى حرکت در سایه دین و تحقق وعده‏هاى الهى تبیین شود. عناصر حماسه ماندگار 9 دى‏ حضور گسترده مردم‏: هنر اصلى امام خمینى(ره)، وارد کردن مردم به صحنه بود و در هرجایى که مردم با شجاعت، بصیرت و عمل متناسب با ایمان خود، وارد میدان شدند، تمام مشکلات و بزرگترین موانع در مقابل اراده مردم از بین مى‏رود.
یکى از چالشها(ى بزرگى که پیش روى انقلاب بود)، چالشهاى فتنه ‏انگیزى بود که در فتنه‏اى مثل هجدهم تیر سال 78 و فتنه سال 88، با فاصله ده سال، این‏ها در تهران راه انداختند. امیدوار بودند که بتوانند با این فتنه، نظام را شکست بدهند؛ ضربه وارد کنند، اما به‏عکس شد. در فتنه هجدهم تیر، پنج روز بعد از این‏که فتنه‏گران، فتنه خود را شروع کردند، مردم آن حرکت عظیمِ 23 تیر را نه فقط در تهران، بلکه در سایر شهرها به راه انداختند.
در فتنه 88، دو روز بعد از حوادث عاشورا، آن قضیه عظیم نهم دى به راه افتاد. همان وقت بعضى از ناظران خارجى که از نزدیک دیده بودند، در مطبوعات غربى نوشتند و ما دیدیم که گفته بودند آنچه در نهم دى در ایران پیش آمد، جز در تشییع جنازه امام(ره)، چنین اجتماعى، چنین شورى دیده نشده بود. این را مردم کردند. حضور مردم اینجورى است. 

درادامه افزودند همه مردم در این امر بزرگ که در سال 88رخ داد سهیم هستند ودر آن روز همه آمدند به پشتیبانی ولایت ونظام وهمایت از دین رسول الله و نقشه دشمنان اسلام را نقش برآب نمودند  همین ملت درهمه زمانه وهمه جا پشتیبان نظان ولایت ورهبری بوده وهست انشا الله روز 9دی مراسم باشکوه را در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)شهرستان داریم با حضور سردار محمدی از هادیان سیاسی سپاه کل . درادامه امام جمعه شهرستان مطالبی ارزنده در خصوص این روز بزرگ بیان داشتند وفتنه فتنگران را محکوم نمودند ودرادامه فرماندهی ناحیه دراین خصوص سخن گفتند ودر ادامه فرماندار شهرستان این روز را از روز های بیاد ماندنی ویوم الله ملت ایران نامیدند وفرمودند : باید همه دستگاه ها با کلیه پرسنل دراین روز برا ی برائت از دشمنان اسلام وقرآن در مراسم حضور فعال داشته باشیم . انشا الله  . در این روز بزرگ همه بسیجیان اعلام آمادگی کردند که ما آماده وگوش به فرمان هستیم که ولی امر مسلمین فرمان بدهند جان خود را فدایش می کنیم ، وتجدید میثاق با ولایت در روز 9 دی حضور گسترده تمام مردم در مصلی نماز جمعه محل برگزار ی مراسمهای ملی مذهبی هیات رزمندگان اسلام شهرستان و دفتر امام جمعه .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *