جلسه جمع بندی یادواره 255شهید شهرستان بویین میاندشت با حضور فرماندهی ناحیه وفرماندار شهرستان برگزار شد

خانه / استان ها / جلسه جمع بندی یادواره 255شهید شهرستان بویین میاندشت با حضور فرماندهی ناحیه وفرماندار شهرستان برگزار شد

جلسه جمع بندی برنامه یادواره 255شهید شهرستان بویین میاندشت با حضور فرماندار شهرستان وفرماندهی ناحیه ومسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه برگزار شدکه فرماندهی ناحیه گفت شهادت پیان نیست آغاز است وتولدی دیگراست وسلام بر لاله های خونین که درسرزمین گلبرگ های شده شقایق به زیارت سبزترین سیرت وسرخ ترین صورت تاریخ نائل شدند.

در این جلسه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بویین میاندشت گفت:

شهادت پایان نیست، آغاز است، تولدی دیگر است در جهانی فراتر از آنکه عقل زمینی به ساحت قدس آن راه یابد. تولد ستاره‌ای است که پرتو نورش عرصه زمان را در می‌نوردد و زمین را به نور رب‌الارباب اشراق می‌بخشد.

 سلام بر لاله های خونین *در سرزمین گلبرگ های پرپر شده شقایق , همراه با سبزه های هم نوا با ناله نسیم , رو به قبله گل ها باید سلام کرد.باید سلام کرد بر آنانی که در آخرین فراز زییارتنامه خود به زیارت سبزترین سیرت و سرخ ترین صورت تاریخ نائل شدند .باید سلام کرد بر زمزمه جاری رودها , با پاهای برهنه.آری اینجا کربلای سینه سُرخانی است که آمدن و رفتنشان یه رویایی بیش نبود , رویایی کوتاه و شیرین.باید سلام کرد به آنانی که لباس های خاکی رنگشان , لباس احرام در “موقعیت ها” بود .باید سلام کرد بر اشک های جاری مناجات بر گونه های خاکی و خونین.

وی ضمن خیر مقدم به مدعوین فرماندارشهرستان ومسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه افزودند: باید کاری انجام بدهیم که شرمنده شهدا نشویم جلسه امروز مربوط به جمع بندی برنامه های یادواره وبرنامه ریزی کلی یادواره است . اعضاء محترم نظرات خود را برای بستن برنامه اعلام کردند ودرادامه فرماندار محترم شهرستان ضمن تشکر از همه دست اندرکاران یادواره شهدا افزودند:  باید یاد وخاطره شهدا را همیشه زنده نگه داریم آنان رفتند تا ما در این مسئولیتها به مردم خدمت کنیم پس در جایگاههای که هستیم از برکت خون هین شهدا هست وکاری کنیم

1440.900.l

که مرضیه رضای حق تعالی را بدنبال داشته باشدوانشا الله بتوانیم با قدمهای که برای این شهدا بر می داریم درآن دنیا ما را مورد شفاعت خود قرار بدهند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هم ابراز رضایت نمودند از تلاشهای همه برادران خصوصا پیشکسوتان سپاه که با ناحیه همکاری میکنند در رابطه با بهتر برگزارشدن یادواره شهدا خداوند انشا الله توفیق روزازون بدهد تا بتوانیم راه شهدا را ادامه بدهیم ودر راه شهداقدم برداریم وپشتیبان ولایت باشیم.

Visits: 159

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *