جلسه هماهنگی مسئولان هیئت رزمندگان اسلام در شهرکرد+ تصویر

خانه / استان ها / جلسه هماهنگی مسئولان هیئت رزمندگان اسلام در شهرکرد+ تصویر

گردهمایی سالانه مسئولین هیئت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

گردهمایی مسئولین هیئت رزمندگان اسلام در شهرکرد

گردهمایی سالانه مسئولین هیئت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی مسئولان هیئات رزمندگان اسلام استان، معاونین پیروان عترت خواهران و جوانان عاشورایی این هیأت در شهرکرد برگزار و پیرامون برنامه های: دعای عرفه ، ماه محرم، اربعین حسینی، ماه صفر، مراسم دعای پرفیض ندبه و پخش سراسری … برنامه ریزی شد.

در آغاز این گردهمایی مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی و فتح خرمشهر،  همچنین بزرگداشت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد و تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام ، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده به ارائه بخشی از گزارش عملکرد هیئات رزمندگان اسلام در سطح استان پرداخت و گفت: در کنار برگزاری مراسم مذهبی و معنوی، دعا ، مناجات و سخنرانی با رعایت اصول بهداشتی و در فضای مجازی، در راستای لبیک گویی به فرامین امام خامنه ای مدظله العالی، برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ذبح قربانی و تقدیم گوشت گرم ، پخت غذای گرم و تقدیم به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، هیئات رزمندگان اسلام در سطح استان اقدامات ارزشمند انجام دادند.

حمیدرضا توسلی به ارائه آمار بخشی از اقدامات در سالجاری پرداخت و ادامه داد: از آغاز سال جاری تا هفته مقاومت (کمتر از سه ماه)، 603بسته معیشتی، ذبح10رأس گوسفند و تقدیم 328بسته گوشت گرم، طبخ 3793 پرس غذای گرم، پخت 6500قرص نان و کاکولی تهیه و تقدیم به ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا شد، همچنین در این زمینه 98 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی به ایتام و نیازمندان تقدیم و نیز تهیه جهیزیه برای زوج های جوان از دیگر موارد کمک های مومنانه و مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی بود.

وی، با اشاره به کسب رتبه های برتر هیئات رزمندگان اسلام  اشکفتک، فلارد لردگان  و نیز معاونت جوانان عاشورایی غرب شهرکرد، در سنوات گذشته در سطح کشور، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، برنامه های هیئات رزمندگان اسلام استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از فضای مجازی به خوبی اجرا شد و از هیأت رزمندگان اسلام استان در جلسه سراسری مسئولان رزمندگان اسلام کشور تجلیل شد.

توسلی، همچنین از برنامه ریزی برای اجرای مراسم پرفیض دعای ندبه پخش سراسری درشهرستان های استان خبر داد و افزود: با هماهنگی انجام شده آمادگی لازم برای برگزاری مراسم دعای ندبه و پخش سراسری فراهم شده است.

مدیراجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان به حماسه آفرینی و آزمون بزرگ مردم ایران اسلامی در آخرین جمعه خرداد ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: آحاد مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی ایران اسلامی در 28 خردادماه با حماسه حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح برای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس خواهند کرد .

وی به ترفندهای استکباری برای دلسردکردن مردم در عرصه های مختلف انقلاب بویژه انتخابات ها و لزوم بصیرت افزایی اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ریزی برای بیان اهداف دشمنان و رسالت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح بر اساس فرمایشات امامین انقلاب در انتخابات 28 خرداد وظایف همگانی است و از جمله یکی دیگر از برنامه های تبلیغی فرهنگی در سطح استان است.

گفتنی است: سردارعلی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این نشست ضمن تجلیل و تقدیر از اقدامات هیئات رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری، به بحث حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح اشاره داشت و تأکید کرد:هیئات رزمندگان اسلام و مذهبی استان ضمن برگزاری مراسمات و برنامه های معنوی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات را در صدر برنامه های خود قرار داده و کمک های مؤمنانه را هم تا دفع کامل ویروس منحوس کرونا ادامه دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هم در این جلسه با گرامیداشت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی و همچنین بزرگداشت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، و تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام افزود:  مقام نوکری اهلبیت علیهم السلام، مقام برجسته ای است که ارزشمند بوده و عیار  آن اخلاص است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر افزود: خدمت در هیئات مذهبی انسان را به اهلبیت علیهم السلام نزدیکتر می کند و مسئولیت  مادحین ، خادمین  و مبلغین هیئات سنگین است و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مأموریت انقلابی دارند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: ستون خیمه انقلاب ولایت است و دشمن می خواهد اسلامیت نظام را بزند و جمهوریت را هم هدف قرار می دهد. ما باید دقت کنیم و از توطئه های دشمنان غافل نباشیم. فرمایشات مقام معظم رهبری را همواره مد نظر قرار دهیم تا بتوانیم با بصیرت کامل از مشکلات عبور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در پایان با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه، از همه دلسوزان بویژه هیئات رزمندگان اسلام و هیئت های مذهبی خواست برای تشویق آحاد مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رأی تلاش مضاعف داشته باشند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود ملی و صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام، پخش نماهنگ گوشه ای از اقدامات هیئات رزمندگان اسلام در سطح استان از دیگر برنامه های گردهمایی سالانه مسئولین هیئات رزمندگان اسلام و معاونین پیروان عترت خواهران و جوانان عاشورایی این هیأت در استان چهارمحال و بختیاری بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: هادی یزدانی و محمد حسین توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

Views: 0

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *