جلسه همدلی هیئات مذهبی شهرکرد

خانه / استان ها / جلسه همدلی هیئات مذهبی شهرکرد

 

شاعران آیینی3.

دومین جلسه همدلی و هم افزایی هیئات هفتگی فعال مذهبی شهر شهرکرد باهدف نزدیک تر شدن هیئات به همدیگر و رفع چالشها و آسیبها و ارتقا سطح کیفی و کمی برنامه های هیئات برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛در این جلسه ابتدا مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه استان باعرض خیرمقدم به مسئولین هیئات مذهبی هدف از این جلسات را همدلی و نزدیک تر شدن نیروهای ارزشی انقلاب بیان نمود.

سرگرد پاسدار حجت الله کیانی لزوم تداوم این جلسات را با حضور پرشور مسئولین هیئات مذهبی و اعضا و شورای هیئات را گامی در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی جامعه مداحان و هیئات استان دانست.

وی ادامه داد:جلسات همدلی با رویکرد رفع مشکلات و اتحاد و امربه معروف و نهی از منکر بصورت ماهیانه و در زمان مناسب برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج مداحان استان گفت:بایدمهمترین آسیب ها و چالشهای حوزه مداحان و هیئات مذهبی شناسایی و بررسی لازم  برای رفع مشکلات صورت گیرد.

کیانی برلزوم هماهنگی وهمکاری هیئات مذهبی اشاره کردوافزود:برای شروع همکاری و همدلی بیشتر ، مراسمی در دهه کرامت با حضور همه هیئات مذهبی در یک مکان مناسب با محوریت بسیج مداحان اجرا خواهدشد.

اشراف نسبت به مسائل روز و مسائل سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور منطقی و عالمانه درپاسخ به شبهات دشمنان، شناسایی نخبگان و تشکیل کارگروه های تخصصی و برگزاری سه الی چهار برنامه مشخص با همکاری همه هیئات بصورت مشترک در طول سال از دیگر تصمیم های اتخاذ شده در برنامه های این جلسه بود.

انتهای خبر/

Visits: 131

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *