جهاد اسلامی: اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل اعتراف به شکست بود

خانه / مطالب و رویدادها / جهاد اسلامی: اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل اعتراف به شکست بود

پس از اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم مبنی بر ادامه عملیات در نوار غزه، جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای این اظهارت را اقرار به شکست توصیف کرد.

خبرگزاری فلسطین «سما»، گردانهای «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «موشه یعلون» وزیر جنگ این رژیم اعلام کرد: اظهارات این دو نفر اعتراف صریح به شکست در نوار غزه است و جنگ را تا تحقق تمام خواسته‌های ملت فلسطین ادامه می‌دهیم.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز شنبه با حضور در جمع خبرنگاران گفت ارتش این رژیم در صورت نیاز همچنان به عملیات در نوار غزه ادامه می‌دهد. وی در این رابطه گفت: «پس از تخریب تونل‌های حماس در غزه، ارتش مجدداً به این منطقه اعزام خواهد شد و برای ادامه عملیات و برآورده کردن ملاحظات امنیتی ما، آماده خواهد شد.»

نتانیاهو این اظهارات را پس از آن بیان کرد که برخی منابع از جمله مقامی در وزارت جنگ این رژیم از پایان عملیات تخریب تونل‌ها در نوار غزه و قریب‌الوقوع بودن پایان عملیات نظامی خبر داد.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در اظهارات خود با بیان این ادعا که بخش بزرگی از «اهداف ارتش اسرائیل» در غزه محقق شده، آغاز عقب‌نشینی نیروهای این رژیم از برخی نقاط غزه را تائید کرد.

«موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه حمله به اهداف حماس در غزه ادامه خواهد یافت، گفت که عملیات در غزه طولانی مدت خواهد بود.

وی ابراز داشت: عملیات تخریب تونل‌ها در غزه رو به پایان است، این عملیات ساده‌ای نبود، ما تاکنون هزینه سنگینی داده‌ایم.

 

بازدیدها: 187

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *