جوانان منتظر اشاره رهبر انقلاب

خانه / استان ها / جوانان منتظر اشاره رهبر انقلاب

 

 

خدواند متعال خريدار خون شهدا /جوانان منتظر اشاره رهبر انقلاب

شیخ شبان5

رئیس دفتر رهبر انقلاب در یادواره 84شهید شیخ شبان،با اشاره به تهدیدات دشمنان، تأکید کرد: ما نمي خواهيم جنگي ديگر رخ بدهد؛ اما اگر اين چينين شود و مقام معظم رهبري لب تر کنند جوانان ما جبهه ها را پر مي کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري در يادواره شهداي شيخ شبان گفت: امنيتي که امروز بر کشور حاکم و در جهان بي نظير است؛ ارمغان خون شهدا و جانبازان و رزمندگاني است که با خون خود مملکت را نگه داشتند.

وي تصريح کرد: زماني که وصف و آوازه اين روستا را شنیدم بدون تعارف عرق شرم بر پيشاني ام نشست، چراکه ما چه کرديم و مردمان اين روستا چه کردند.

حجت الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني تصريح کرد: دل کندن از نهالي که خود به ثمر رسانده باشي بسيار سخت و طاقت فرسا است و اين هنر فقط به مادران شهدا داده شده است چرا که فرزندان خود را با خون و دل بزرگ کرده و جوان رشيد خود را راهي ميدان نبرد کردند و پيکر تکه تکه آنان را دريافت نمودند.

وي خاطر نشان کرد: وقتي حضرت امام راحل (ره) در مجلسي که پخش زنده تلويزيون است مي فرمايند: به من رهبر نگوييد؛ آن نوجوان 13 ساله اي که خود را زير تانک انداخت رهبر ماست، خود گوياي همه چيز است.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري افزود: اين حقيتقي روشن و آشکار است؛ آن چه امروز مانع شده است تا دشمنان قسم خورده ما و جهان خواران نتوانند نگاه چپ به مملکت ما بکنند ايثار و فداکاري اين شهدا است.

وي ضمن اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري، “مذاکرات زير سايه تهديدات بي فايده است”، گفت: ما نمي خواهيم جنگي ديگر رخ بدهد؛ اما اگر اين چينين شود و مقام معظم رهبري لب تر کنند جوانان ما جبهه ها را پر مي کنند.

حجت الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني اظهار کرد: آوازه اسلام و انقلاب و تشيع، سرتاسر جهان را گرفته و طلب شهادت آرزوي بسياري از جوانان در کشورهاي گوناگون شده است.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري، افزود: روستايي که با جمعيت کمتر از سه هزار نفر، 84 شهيد تقديم اسلام نموده و به تازگي مادر سه شهيد گرانقدر از دست داده است درختي بارور بوده و ريشه اي عميق دارد و سهم مادران و همسران شهدا در اين مساله بسيار زياد و پررنگ است.

حجت الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني گفت: اولين قطره خون شهيد که به زمين مي چکد نه تنها تمامي گناهانش بخشيده مي شود بلکه شافع هفتاد هزار نفر است.

وي تصريح کرد: خدواند متعال خريدار خون شهدا بوده و بهشت را در ازاي جان شهدا تقديم آنان نموده است و همين فداکاري ها و شجاعت ها است که مملکت ما را حفظ کرده است.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري به حملات وحشيانه اخير آل سعود به يمن اشاره کرد و اظهار نمود: اين اقدامات بدتر از اقدامات وحشيانه در غزه بوده و استعمار گران انگليسي نقش بسزايي در اين قدرت يابي سعودي ها در عربستان داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني گفت: آل سعودي ها و وهابي هاي خبيث همان کساني هستند که به کربلا حمله کرده و حرم امام حسين عليه السلام را غارت کردند.

وي خاطر نشان کرد: سعودي ها با سلطه بر کشوري پهناور همچون عربستان حقوق شيعيان اين کشور را ضايع کردند و ذخاير و معادن اين کشور را بر خود گرفتند و اين در صورتي است که شيعيان اين کشور وسيع محتاج نان شب بوده و از خدمات عمومي نيز محروم هستند.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: روستاي شيخ شبان با جمعيت زير سه هزار نفر و با تقديم نمودن 84 شهيد و 149 جانباز يکي از افتخارات عظيم کشور بوده و بايد در آينده نام اين روستا بر پيشاني کشور بدرخشد.

روستای شیخ شبان از توابع شهرستان بن، در فاصله 40 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

استان چهارمحال و بختیاری، بیش از دوهزار و 400 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای خبر/

Visits: 27

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *