حاکم شدن تفکر بسیجی در کشور به معنی صدور آن به سراسر جهان است

خانه / استان ها / حاکم شدن تفکر بسیجی در کشور به معنی صدور آن به سراسر جهان است

یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: حاکم شدن تفکر بسیجی در کشور به معنی صدور آن به سراسر جهان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛سردار محمد آقاکیشی در نخستین یادواره شهدای مخابرات و بی سیم چی استان چهارمحال و بختیاری گفت: خون شهدا، انقلاب را بیمه و باعث استحکام جهانی تفکر بسیجی شده است.

سردار آقا کیشی ادامه داد: شهدای مخابرات قبل از ورود همه نیروهای جنگی وارد منطقه می شدند و منطقه را برای حضور بسیجیان و رزمندگان آماده می کردند و آخرین نفراتی بودند که منطقه را ترک می کردند ، شهدای مخابرات و بی سیم چی  از مظلومترین شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بودند.

وی افزود: در مسئله ارتباطات کار سخت تر را سیم بانان انجام می دادند چرا که بدون حضور آنان کار اطلاع رسانی با سیم و بی سیم به سهولت صورت نمی گرفت چرا که سیم بانان باید کیلومترها را سیم کشی می کردند و مدام مراقب می بودند تا این سیم ها قطع نشود و از این رو عنصر اصلی در ارتباط رسانی محسوب می شدند .

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اشاره به فرموده امام راحل که فرمودند:’ما انقلابمان را به سایر کشورها صادر می کنیم’ افزود: ایجاد روحیه بسیجی یکی از راه های رسیدن به هدف و پیروزی در جنگ بین کشورهای مختلف است.

سردار آقاکیشی خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب، کشورهای مختلف این فرموده امام را قبول نداشتند و به سخره می گرفتند اما با گذشت سالیان و جنگ های متمادی اینک شاهد این هستیم که انقلاب و روحیه بسیجی و انقلابی به سایر کشورهای صادر شده است.

وی  گفت: هم اکنون با گذشت چندین سال از انقلاب سال 57 و اتمام جنگ و با شهادت رزمندگان در جبهه های جنگ مقابل استکبار و عراق و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و شکست عراق اکنون نظام اسلامی به آن کشور نیز صادر شده و تدبیر سیاستمداران ایران برای آن کشور سرنوشت ساز است.

آقا کیشی تصریح کرد:  هم اکنون کشور عراق به نقطه ای رسیده که بدون تدبیر ایران برای خود قابلیت ندارد و به گفته معاون رئیس جمهوری، این کشور اگر ایران نبود همانند بغداد هم اکنون در دست داعش گرفتار شده بود.

این مسوول، فرمول حل مساله برای سوریه را تفکر امام دانست و افزود: این تفکر همان ایجاد بسیج مردمی است که امروز با ایجاد این نهاد در سوریه و عراق، پیروزی های زیادی برای مردم به وجود آمده است.

آقاکیشی با بیان اینکه بنا به گفته مقام معظم رهبری هر کجا کار به دست مردم سپرده شود موفقیت حاصل خواهد شد، ادامه داد: امروز در کشور تفکر بسیجی حاکم است پس می توانیم بگوییم که انقلاب ایران صادر شده و این به برکت خون شهداست.

در نخستین یادواره شهدای مخابرات و بی سیم چی استان چهارمحال و بختیاری جمعی از خانواده شهدای مخابرات و بی سیم چی استان و جمعی از مدیران استانی و حضور داشتند .

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *