حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی درجمع مردم شهرکرد:وظیفه ما داشتن بصیرت و مقابله با فتنه‌ هاست

خانه / استان ها / حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی درجمع مردم شهرکرد:وظیفه ما داشتن بصیرت و مقابله با فتنه‌ هاست

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضاتقوی،درمراسم بزرگداشت شهدای تروردرشهرکرد،گفت:شهداعلمداران بصیرت و پیروان صدیق ولایت هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضاتقوی،درمراسم بزرگداشت شهدای تروردرشهرکرد،گفت:شهداعلمداران بصیرت و پیروان صدیق ولایت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان مجتبی استکی وامامقلی جعفرزاده با حضور خانواده معظم شهدا،اقشار مختلف مردم ولایتمدار و جمعی از مسئولان در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضاتقوی در این مراسم با گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای ترور، گفت: شهدا علمداران بصیرت و پیروان صدیق ولایت هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در جهاد کشاورزی در ادامه به توصیف ویژگی‌های شخصیتی شهیدان مجتبی استکی و امامقلی جعفر زاده پرداخت و خاطرنشان کرد: شهیدان استکی و جعفر زاده با سادگی و خلوص نیت خود در آن شرایط خطیر در خدمت انقلاب اسلامی و مردم بودند و سرانجام با توطئه ناجوانمردانه منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی،تصریح کرد: امروز وظیفه ما این است که با بصیرت و هوشیاری با فتنه‌های زمانه به مقابله برخیزیم.

گفتنی است: شهید مجتبی استکی متولد یکم فروردین ۱۳۳۴ در شهرکرد، برادر شهید رحمان استکی (از شهدای حادثه هفتم تیرماه ۱۳۶۰ و نماینده مردم شهرکرد در اولین دوره مجلس شورای اسلامی) که پس از شهادت وی به نمایندگی مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد و اول دی‌ماه ۱۳۶۰ در کنار شهید امامقلی جعفر زاده سامانی فرماندار شهرکرد، در چهارراه خواجه ربیع مشهد مقدس مورد سوءقصد منافقین کوردل قرار گرفت و براثر اصابت ترکش نارنجک به شهادت رسید.

شهیدامامقلی جعفرزاده سامانی هم متولد بهمن‌ماه ۱۳۲۴ در شهر سامان و فرماندار شهرستان شهرکرد بود که اول دی‌ماه ۱۳۶۰ در مشهد مقدس و در این حادثه، همراه با شهید مجتبی استکی به فیض شهادت نائل آمد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

بازدیدها: 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *