حجت الاسلام مؤمنی|قلب غبار گرفته با اتصال به امام حسین(علیه السلام) گشاده می‌شود

خانه / علما وسخنرانان / حجت الاسلام مؤمنی|قلب غبار گرفته با اتصال به امام حسین(علیه السلام) گشاده می‌شود

امام حسین(علیه السلام) نوری مطلق است که هیچ ظلمتی در آن دیده نمی‌شود و قلب غبار گرفته با اتصال به امام حسین(علیه السلام) گشاده می شود.

حجت الاسلام سید حسین مومنی از اساتید حوزه و دانشگاه  با بیان اینکه امام حسین(علیه السلام) محدود به عصر و زمان و دین خاصی نیست،گفت:امام حسین(علیه السلام) فوق عصر و قرن بوده و متعلق به تمامی انسان هایی است که به دنبال آزادی و حقیقت و ارزش های انسانی هستند                                                                                        untitled-3

وی وفای به عهد بندگی و روشن کننده نور دین را از اهداف قیام امام حسین(علیه السلام) برشمرد و گفت: اگر بتوانیم آنچه در قیام عاشورا وجود دارد را به نسل های دیگر منتقل کنیم، فرهنگ ناب عاشورا به زیبایی در سراسر جهان هدایتگر انسان‌های دنیا می شود.

حجت الاسلام مومنی در ادامه گفت: امام حسین(علیه السلام) نور مطلق بوده و هر فردی که به راه وی نگاه کند،در مسیر هدایت قرار می‌گیرد. این نور مطلق هیچ ظلمتی در آن مشاهده نمی شود و قلبی که دارای آلودگی باشد با اتصال به امام حسین(علیه السلام) گشاده می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امام حسین(علیه السلام) زینت آسمان ها و زمین،کشتی نجات و نور هدایت و دارای یک جریان و فرهنگ است .امام(علیه السلام) این ویژگی ها را از رسول خدا دریافت کرده و به همین دلیل است که به هر کدام از ائمه اطهار(علیه السلام) رجوع کنید نشانی امام حسین(علیه السلام) را می دهند، بنابراین اگر با امام حسین(علیه السلام) گره بخوریم موجب سازندگی خود و دیگران می شویم.    منبع:تسنیم

 

Views: 104

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *