حضرت زینب کبری سلام الله علیها نمونه کامل صبر واستقامت است+تصویر

خانه / استان ها / حضرت زینب کبری سلام الله علیها نمونه کامل صبر واستقامت است+تصویر

مراسم عزاداری نمونه صبر واستقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها با حضور نوجوانان و جوانان در پایگاه مقاومت ابوذر غفاری اشکفتک بعداز نماز جماعت مغرب وعشاء برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم حجت الاسلام محمدحسین تقیان با تسلیت وفات شهادت گونه قهرمان صبر، ایثار و فداکاری  گفت: حضرت زینب کبری سلام الله علیها نمونه کامل صبر واستقامت است ، مادران وخواهران ما باید با الگو قرار دادن رفتار و کارهای این بانوی پاکدامن ادامه دهند راه ایشان باشند.

وی ادامه داد:حضرت زینب کبری سلام الله علیها بخاطر حفظ اسلام ناب، ولایت و مسلمین این همه صبر واستقامت کرد و ما هم باید این چنین باشیم تا خدای ناکرده دشمن نتواند ضربه ای به اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم ونظام مقدس جمهوری اسلامی بزند.

 حجت الاسلام تقیان گفت:توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و نامگذاری امسال باعنوان”اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال”برای تحقق این مطلب هر کاری که میتوانیم انجام دهیم و شاید اولین کاری که نوجوانان وجوانان میتواند انجام دهند و در حال حاضر با آن مواجه هستند خرید لوازم التحریر و لباس های تولید داخل میباشد.

وی به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اشاره کرد و افزود:حضور با بصیرت و حداکثری پای صندوق ها رأی،دشمنان را ناکام می کند.

 حجت الاسلام تقیان ادامه داد: در انتخابات باید به افرادی رأی بدهیم که وابستگی به غرب نداشته باشند، ولایتمدار بوده و به فکر توسعه، پیشرفت فرهنگی و اقتصادی کشور باشد،فردی انقلابی و یاور مظلومان باشد و بتواند تولید داخلی را شکوفا کند.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت دعای توسل و روضه خوانی ومدیحه سرائی از دیگر برنامه های مراسم هفتگی نوجوانان عاشورایی اشکفتک بود.

 این مراسم را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم…

Views: 104

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *