حضرت علی اكبر علیه السلام الگوی جوانان ماست

خانه / استان ها / حضرت علی اكبر علیه السلام الگوی جوانان ماست

حجت الاسلام حمزه رازی پور گفت: یكی از ویژگی های بارز حضرت علی اكبر علیه السلام شجاعت و شهامت و نهراسیدن از دشمن است.

حجت الاسلام حمزه رازی پور گفت: یكی از ویژگی های بارز حضرت علی اكبر علیه السلام شجاعت و شهامت و نهراسیدن از دشمن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام حمزه رازی پور در جمع اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهرستان بن، گفت: حضرت علی اكبر علیه السلام به معنای واقعی كلمه الگوی جوانان ماست.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن درمسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام این شهر، اظهار داشت: حضرت علی اكبر علیه السلام نمونه بارز جوانی است كه از همه چیز خود برای دفاع از حریم ولایت گذشت و با از خود گذشتگی و ایثار تمام مقابل دشمن ایستاد و با به درك واصل كردن تعداد زیادی از افراد دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام رازی پور جوانان را به الگوگیری از آن حضرت سفارش نموده و افزود: یكی از ویژگی های بارز حضرت علی اكبر علیه السلام شجاعت و شهامت و نهراسیدن از دشمن است، كه این مطلب به وضوح در حادثه كربلا قابل مشاهده است و حقیقتا جوانان ما در دفاع مقدس و حوادث بعد از آن با الگوگیری از آن حضرت توانستند صحنه های بی نظیری از فداكاری و ایثار در راه خدا را از خود به نمایش بگذارند.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، ادامه داد: اگرچه در روایات درباره وقتی از جوانی صحبت می شود، بحث سن و سال نیست و هر كس كه دلش با خدا باشد جوان است ولی جوانان لازم است از فرصت جوانی حداكثر استفاده را برای عبادت و بندگی خدا استفاده كنند زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد كه همه ما به سن پیری برسیم و چه بسیار افرادی كه آرزوهای طولانی داشتند ولی مرگشان فرارسید و نتوانستند به آرزوهایشان برسند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن تأكید كرد: جوانان باید سعی كنند بنیه اعتقادی خود را قوی كنند تا وقتی در معرض شبهات درفضای حقیقی و خصوصا فضای مجازی قرار می گیرند دچار تزلزل نشوند و با قوت راه شهدای عزیز انقلاب اسلامی را تا ظهور منجی عالم بشریت ادامه دهند.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

Views: 196

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *