حضرت فاطمه سلام الله علیها آگاهانه و عالمانه از ولایت دفاع می کرد

خانه / استان ها / حضرت فاطمه سلام الله علیها آگاهانه و عالمانه از ولایت دفاع می کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سیره مکتب فاطمی باید چراغ راه زندگی فردی و اجتماعی مردم و به ویژه بانوان باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سیره مکتب فاطمی باید چراغ راه زندگی فردی و اجتماعی مردم و به ویژه بانوان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و برخی ویژگی های این بانوی بزرگ اسلام را بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، افزود: وجود نازنین و نورانی حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، مدافع حقیقی ولایت و والاترین مقتدا برای اطاعت و دفاع ازحریم مقدس ولایت است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: این بانوی بزرگ مدافع واقعی ولایت بود که آگاهانه و عالمانه از حریم ولایت و دین الهی دفاع می کرد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، تصریح کرد: هر کس ادعای ولایتمدرای و مسلمانی دارد، لازم است به مشی سیاسی حضرت زهرا (سلام الله علیها) اقتدا کند و حقیقت والای حریم مقدس ولایت در عالم هستی را دریابد، تا بتواند مسیر پر فراز و نشیب پذیرش اطاعت و دفاع از ولایت را با بصیرت بپیماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در ادامه به دیگر ویژگی های دخت نبی مکرم اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) شایسته ترین الگوی بانوان است و با اتخاذ راهکار درست و اصولی، سیره مکتب فاطمی باید چراغ راه زندگی فردی و اجتماعی مردم و به ویژه بانوان  باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر با اشاره به روایتی از امام علی  (علیه السلام )، افزود: پنج  چیز عامل بندگی  خداست که نخستین آن خالی بودن شکم انسان از حرام می باشد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: قرائت قرآن، شب زنده داری، سحرخیزی و گریه از ترس خدا، از دیگر عوامل بندگی خدا از نظر روایت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام است.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

Views: 108

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *