حضور مداحان چهارمحال و بختیاری در کارگاه آموزشی

خانه / استان ها / حضور مداحان چهارمحال و بختیاری در کارگاه آموزشی

امام رضاع4

مداحان بسیجی استان چهارمحال وبختیاری در کارگاه آموزشی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری در این گارگاه ابتدا دکتر حشمت الله قنبری به نمونه هایی از یاران پیامبراعظم صلوات الله علیه وآله وسلم و حضرت امام علی علیهم السلام اشاره کرد و حضرت سلمان و عمار را از یاران و الگوهای بصیرتی و سیاسی زمان خویش نام برد.

وی به روایتی از پیامبر اسلام اسلام صلوات الله علیه وآله وسلم اشاره کردو گفت: جایگاه سلمان آنقدر رفیع بود که پیامبرگرامی اسلام اعظم صلوات الله علیه وآله وسلم فرمودند “سلمان منا اهل البیت “.

دکتر قنبری در ادامه به ویژگیها و خصوصیات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اشاره کردند و بیان داشتند این بانو نشان وعده های اولیای الهی بود.

وی به حدیثی از معصوم علیه السلام اشاره کردند که برای هر کدام از ما حرمی است،حرم خدا در مکه،حرم پیغمبر در مدینه، حرم امام علی در نجف و … و حرم ما اهل بیت و اولیاء الهی در قم می باشد.

دکتر قنبری در ادامه به داستانی از حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اشاره کرد مبنی بر فضائل علمی حضرت که در غیاب امام موسی کاظم علیه السلام به سئوالات جمعی از پیروان و شیعیان پاسخ درست و کاملی دادند.

وی  علم الهی، مقام شفاعت و مقام عصمت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را از ویژگیهای منحصر به فرد این بانوی بزرگوار اسلام دانست.

در پایان به مباحثی پیرامون نحوه شهادت و مصیبت های حضرت معصومه و مصیبت های وارد شده به حضرت زینب سلام الله علیها را بیان نمود.

پایان جلسه نیز استاد فراهانی وارد روضه شده و برنامه  با سینه زنی ختم گردید.

این کارگاه  آموزشی همزمان با سراسر کشور درسایر شهرستانهای استان هم برگزارشد .

انتهای خبر/

Views: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *