انتخاباتانتخابات

حضور 12هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری در سرزمین نور

خانه / استان ها / حضور 12هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری در سرزمین نور

سردار سلیمانی5

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت:از نوروز 93 تا پایان تعطیلات نوروز 94، 12هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور، بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛سردار رضا محمدسلیمانی، با تبریک سال “دولت و ملت، همدلی و همزبانی”، اظهار داشت: از نوروز سال 93 تا کنون، چندین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور از استان به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب و جنوب کشور با موفقیت انجام شده است.

وی، افزود: کاروان های راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری در قالب زایران دانشجو، دانش آموز، اقشار مختلف مردم و بسیجیان عازم مناطق عملیاتی می شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به نقش اردوهای راهیان نور در مصونیت بخشی فرهنگی به جامعه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با جنگ نرم را از اهداف والای این عملیات بزرگ فرهنگی در کشور عنوان کرد.

سردار محمدسلیمانی، اظهارداشت: حدود هشت هزار و 500 نفر از دانش آموزان و یکهزار نفر از دانشجویان از مناطق عملیاتی بازدید کرده اند و همچنین حدود دو هزار و 500 نفر از بسیجیان و اقشار مختلف مردم در اردوهای راهیان نور حضور یافته اند.

وی، حضور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور را در قالب تکمیل دروس آمادگی دفاعی دانست و تأکید کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی به صورت داوطلبانه و با همکاری صمیمانه اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام باتشکر ازمسئولین دانشگاه ها و آموزشگاه های استان و همچنین دست اندرکاران قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه و بسیج استان و فرماندهان نواحی، حوزه ها و پایگاه های بسیج، از برنامه ریزی برای اعزام بیشتر و بهتر کاروان های راهیان نور از چهارمحال و بختیاری خبر داد.

گفتنی است:همراهی علما،مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام و راویان سالهای دفاع مقدس برای بیان احکام ، احادیث و روایات، اقامه نماز جماعت، قرائت ادعیه،مداحی ونوحه خوانی و نیز بیان حماسه آفرینی رزمندگان اسلام از جمله ویژه گی های ارزنده کاروانهای راهیان نور بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *