حماسه باشکوه 9دی با حضور مردم بصیر و ولایتمدار هرسین

خانه / استان ها / حماسه باشکوه 9دی با حضور مردم بصیر و ولایتمدار هرسین

مراسم گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ نهم دی درروزسه شنبه 1393/10/9 با حضور پرشور مردم ولایتمدار و بصیر شهرستان هرسین در مسجد مصلی آیت الله حجتی(ره) توسط هیئت رزمندگان اسلام -دفترامام جمعه وسپاه ناحیه برگزار شد.
محمدی فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی و تشکر از حضور مردم و مسئولین در این مراسم گفت:هیچ انقلاب در طول تاریخ بشریت همانند انقلاب اسلامی ایران نبود که هم دارای یک چهار چوب و استحکام خاص باشد و این انقلاب در حقیقت یک معجزه الهی بود که امام خمینی(ره)با بصیرت و مدیریت حکیمانه خود مسیر آن را مشخص کردند.
وی افزود: این انقلاب از ابتدا تا کنون مشکلات و سختی فراوانی همانند جنگ تحمیلی،منافقین ، تحریم ها و جنگ رسانه ای روبه رو بوده است ولی به حول و قوه الهی همه این مشکلات را با سربلندی پشت سر گذاشته است.
فرماندار شهرستان ادامه داد:آنچیزی که در طول این دوران عامل اصلی این موفقیت بوده است وجود مثلث خداجویی مردم،تبعیت از رهبری و ولایت فقیه و اتحاد و بصیرت مردم بوده است.
محمدی خاطرنشان کرد با توجه به اینکه در فتنه سال 88خسارات زیادی بر کشور و نظام وارد شد ولی در مقابل حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری نشان داد این هماهنگی و هوشیاری در بین مردم مستحکم تر شده است و همه بدخواهان باید بدانند که علی رغم همه توطئه ها ما یک پیکره واحد هستیم.

درادامه حجت الاسلام باقری امام جمعه محترم شهرستان هرسین در مراسم گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دی اظهار داشت روز نهم دی روز پیروزی مردم ولایتمدار ، با بصیرت و موقعیت شناس ایران اسلامی است
وی افزود: عامل اصلی به میدان آمدن مردم در نهم دی ماه 88 ایجاد فتنه بود و عوامل بروز فتنه از انتقال قدرت، پول و ثروت و برداشت غلط و انحرافی از دین می باشد که از اول انقلاب تا کنون بوسیله این سه عامل دنبال براندازی نظام بوده اند.
امام جمعه محترم شهرستان هرسین ادامه داد: فتنه گران عالمانه و عامدانه در مقابل نظام ایستادند و قصد براندازی داشتن و تقاضای مردم از مسئولین و دولت محترم این است که اجازه ورود فتنه گران و عوامل مرتبط با آنها را به بدنه دولت ندهند.
حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد بسیج مظهر اقتدار و عظمت کشور است، در فتنه 88با بسیج مقابله شد و پایگاه های بسیج را آتش زدند و به نیروهای نظامی و انتظامی صدمه وارد کردند و این در حقیقت ضربه به اقتدار ملی کشور بود.
وی افزود: خود فتنه گران از اول می دانستند که تقلبی در کار نیست و در حقیقت اینها به دنبال ابطال انتخابات بودند و ما این ضربه ها را فراموش نخواهیم کرد چراکه اینها به حماسه سیاسی مردم در سال 88 اهانت کردند.
امام جمعه محترم شهرستان تصریح کرد: این ملت اهانت به بیرق امام حسین (ع) و توهین به تصویر امام(ره) و گستاخی که به ولایت فقیه و رهبرمعظم انقلاب داشتند را فراموش نمی کنند و در حقیقت هر وقت عاشورا فراموش شد فتنه 88هم فراموش می شود.
حجت الاسلام باقری در پایان گفت:در بحث حصر سران فتنه گفت اینها از سال 88تا89آزاد بودند و حصر آنها هم از سال 89شروع شد و مردم درحقیقت به حصر این فتنه گران راضی نبوده و خواستار اعدام اینها بودند ولی با این وجود مشمول رأفت اسلامی قرار گرفتند و مردم هم در این رابطه تابع قانون هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *