حماسه های رزمندگان برای نسل جوان تبیین شود / نشست هماهنگی رزمندگان+ تصویر

خانه / استان ها / حماسه های رزمندگان برای نسل جوان تبیین شود / نشست هماهنگی رزمندگان+ تصویر

حماسه های رزمندگان برای نسل جوان تبیین شود

مسئول هیأت رزمندگان اسلام فلارد در نشست هماهنگی همایش رزمندگان اسلام این شهرگفت: حماسه های آفرینی رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس باید برای نسل جوان جامعه تبیین شود.

نشست هماهنگی، همایش رزمندگان اسلام بخش فلارد با حضور اعضاء درحوزه مقاومت امام‌حسین‌ علیه السلام  فلارد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج نبی الله بابااحمدی در این نشست با خوش آمد گویی به مسئولان، گفت: حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس برگ زريني در تاريخ معاصر است كه همگي ريشه در فرهنگ اسلام ناب و باورهاي ديني آنان داشت، بزرگمرداني كه براي حفظ و اعتلاي نظام پا به عرصه جهاد و مبارزه گذاشتند، با لبیک گویی به فرمان امام خمینی (ره) برای تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامی جان خويش را فدا كردند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام فلارد ادامه داد: رژيم بعث عراق که حمایت شیطان بزرگ و کشورهای غربی را داشت به مرزهاي مختلف ايران حمله همه جانبه کرد و رزمندگان دلاور با تمام وجود و اراده پولادين در برابر متجاوزان و حاميانش صف آرايي و ماشين جنگي صدام را متوقف کردند و درسي فراموش ناشدني به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دادند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام حماسه های را خلق کردند که باید این حماسه آفرینی ها برای نسل جوان به خوبی تبیین شود، یکی از راه های ترویج خلق این حماسه ها،برگزاری همایش هاست.

بابااحمدی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی دست از دشمنی خود برنمی دارند و همیشه به این فکر هستند که به هر نحوی،ضربه خود را به اسلام ناب و انقلاب اسلامی بزنند ولی غافل از اینکه این انقلاب صاحب دارد خدای تبارک و تعالی و امام زمان ارواحنافداه پشتیبان اسلام و انقلابند و نیز با رهبری های امامین انقلاب بیش از چهار ده است توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب  شده است.

ارائه نقطه نظرات حاضرین از دیگر برنامه های این جلسه بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: بابااحمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *