حماس و جهاد اسلامی فلسطین «تل‌آویو» را هدف گرفتند

خانه / مطالب و رویدادها / حماس و جهاد اسلامی فلسطین «تل‌آویو» را هدف گرفتند

نیروهای مقاومت فلسطینی در حالی حملات خود در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را ادامه دادند که دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین به صورت مشترک شهر «تل‌آویو» را آماج حملات موشکی خود قرار دادند.

مقاومت فلسطینی حملات موشکی خود علیه شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین سرزمین‌های اشغالی برای نُهمین روز متوالی در چارچوب نبرد «بنیان مرصوص» و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ادامه دادند.

در این ارتباط مقاومت فلسطینی شهرهای کریات ملاخی، عسقلان، اشدود، کریات گات، لخیش، شاویرکه در 40 کیلومتری غزه قرار دارد و شهرک‌های نزدیک غزه به ویژه اشکول و بئیری را هدف حملات خود قرار دادند.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی به اصابت موشک‌ها در شهرها و شهرک‌های خود اذعان کرد، اما با توجه به سانسورهای خبری موجود تنها به بیان عدم وارد آمدن هرگونه تلفات اکتفا کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی به شدت بر اخبار و گزارش‌هایی که رسانه‌های این رژیم به ویژه در خصوص جنگ‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی دست به آن می‌زند، با هدف عدم ایجاد رعب و وحشت در جبهه داخلی و قدرتمند جلوه دادن طرف مقابل نظارت و اشراف دارد.

اما از طرف دیگر، گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کردند که شب گذشته به صورت مشترک شهر «تل‌آویو» را هدف حملات موشکی خود قرار دادند و مسئولیت این عملیات را برعهده گرفتند.

این گردان‌ها در بیانیه مشترکی اعلام کردند که رزمندگان آنها موفق شدند، شهر «تل‌آویو» را با موشک‌های براق 70 و M75 در چارچوب همکاری مشترک موجود بین دو جنبش و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه هدف گرفتند.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین این عملیات مشترک را گامی مهم، بزرگ و پیشرفته خواند و تاکید کرد که در روزهای آینده شاهد عملیات‌های مشترک بیشتری از سوی دو جنبش خواهیم بود و غافلگیری‌های بیشتری خواهیم داشت.

النخاله در ادامه تاکیدات خود افزود که دشمن صهیونیستی تاکنون حتی موفق به هدف گرفتن یک سکوی پرتاب موشک یا تولید موشک در نوار غزه نشده و می‌توان گفت که «اسرائیل» در برابر شکست امنیتی و اطلاعاتی بزرگی قرار دارد.

 

Views: 74

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *