انتخاباتانتخابات

حمله نظامی به یمن، به ضرر عربستان و حامیان آن تمام خواهد شد

خانه / استان ها / حمله نظامی به یمن، به ضرر عربستان و حامیان آن تمام خواهد شد

نکونام14

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت:مردم یمن به این سادگی ها تسلیم بیگانگان نمی شوند و مقتدارانه مقاومت می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام و المسلمین نکونام گلپایگانی در در جمع علما، طلاب و مردم بسیجی شهرکرد با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان دولت، ملت همزبانی و همدلی افزود: دشمنان می دانند با تهدید های نظامی نمی توانند ملت ایران به عقب برانند و به دنبال تفرقه انگیزی بین دولت و ملت هستند و همه باید دراین باره هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه دولتمردان و مردم باید همدل و همزبان باشند و در تقویت یکدیگر بکوشند گفت: دولت مردان باید خواسته های ملت ،احزاب و گروه های سیاسی را دوستانه و خیرخواهانه مطرح کنند و مردم هم از دولت بدون هرگونه تخریب وسیاه نمایی انتقاد کنند.

وی افزود: مردم کارفرمایان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و دولت هم بعنوان کارگزاران باید زبان مردم را درک کنند و در رفع نیازهای بحق ملت بکوشند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امسال دو انتخابات سرنوشت ساز و بزرگ پیش روی ملت ایران اسلامی است اظهار داشت: دشمنان با ایجاد شکاف بین دولت و ملت به دنبال فتنه انگیزی در برگزاری این رویداد سیاسی هستند و نباید از این ترفند غافل شد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، پشت پرده ترورها و تحریک دولتمردان عربستان سعودی برای حمله به کشورهای همسایه عربی را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: تفرقه افکنی بین ملت های مسلمان و اسلام هراسی و آسیب رسانی به جایگاه ایران اسلامی از اهداف حمله به کشورهای مسلمان منطقه است.

وی گفت: حمله نظامی به یمن بطور قطع به ضرر عربستان و حامیان آن آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد و مردم یمن به این سادگی ها تسلیم بیگانگان نمی شوند و مقتدارانه مقاومت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: ایران اسلامی تنها قدرتی است که مقابل قدرت های جهان ایستادگی کرده است و ملت غیور کشور باید شکر گزارخداوند باشند که امنیت ،اقتدار و استقلال ایران باوجود تمام آشب های منطقه حفظ است .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه استکبار جهانی از ملت ایران می هراسد تصریح کرد: مردم یمن، عراق لبنان و سوریه به پشت گرمی ملت ایران اسلامی مقابل دشمنان مقاومت می کنند و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است .

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *