انتخاباتانتخابات

در نیجریه،عراق و سوریه قتل عام شیعیان صورت می‌گیرد

خانه / استان ها / در نیجریه،عراق و سوریه قتل عام شیعیان صورت می‌گیرد

امام جمعه شهر بن گفت:توسط استکبار جهانی آمریکا و برخی دولت‌های غربی، در نیجریه،عراق و سوریه قتل عام شیعیان صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید تقی غضنفری در جمع مردم بن با تبریک میلاد با سعادت خاتم النبیاءصلی الله علیه وآله وسلم و امام صادق علیه السلام اظهار کرد:امام صادق علیه السلام می‌فرمایند تقوا بر سه گونه است که می‌توان بیان کرد که تقوا درجات متفاتی دارد.

وی با بیان اینکه برخی کارها شبه درآن وجود دارد گفت: باید از انجام این گونه کارها خود داری شود چرا که انجام ندادن آن‌ها بهتر از اجرایش می‌باشد.

امام جمعه بن با اشاره سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح علیه السلام و تبریک به مسیحیان، تصریح کرد: پیروان حضرت عیسی علیه السلام ، ایشان را پیامبر صلح و دوستی معرفی کرده‌اند ولی بدترین جنایت‌ها توسط کسانی می‌افتد که خود را پیرو حضرت مسیح می‌دانند.

حجت الاسلام غضنفری افزود: ما اگر می‌بینیم در نیجریه،عراق و سوریه قتل عام شیعیان صورت می‌گیرد که با بررسی آن متوجه خواهیم شد که توسط استکبار جهانی آمریکا و برخی دولت‌های غربی انجام می‌گیرد و این افرادی هستند که ادعا می‌کنند پیرو حضرت مسیح هستند.

وی به انجیل‌های تحریف نشده اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این کتاب حضرت مسیح به آمدن پیامبر خاتم(ص) اشاره شده است و آمدن ایشان به همه بشارت داده شده است.

 

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *