انتخاباتانتخابات

دشمنی استکبار با ایران به واسطه فرهنگ اسلامی است

خانه / استان ها / دشمنی استکبار با ایران به واسطه فرهنگ اسلامی است

نکونام28

امام جمعه شهرکرد گفت: دشمنی استکبار و آمریکا بواسطه ایرانی بودن ما نیست بلکه با فرهنگ انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی درجمع علما ،طلاب و مردم بسیجی شهرکرد گفت: دغدغه اهل تقوا باید در هر لحظه و مکان، یاد مرگ باشد و مهیا بودن مومن برای مرگ، انجام توبه، ذکر شهادتین، احقاق حق الله و حق الناس است.

نماینده ولی فقیه در استان اظهارکرد: تعاون یکی از مسائل مهم دین است و در هر جامعه‌ای که تعاون در آن وجود داشته باشد، پویایی و تحرک هم موجود است.

امام جمعه شهرکرد افزود: جهت تعاون، بر و تقوا است و این بدان معناست که هم‌دیگر را در امور اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، تولید پویا، بهره‌برداری از فرهنگ صحیح و استفاده از محصولات بومی همراهی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: متاسفانه تعاون در اقتصاد مقاومتی، رنگ خود را باخته است این در حالی است که گشایش کارها با در کنار هم قرار گرفتن و مشارکت جمعی محقق می‎شود.

وی به هفته بانک‌داری اسلامی نیز اشاره و اظهار کرد: زبان در ذکر چگونگی پیاده شدن بانک‌داری اسلامی و صحیح در کشور ما قاصر است و حق این عمل در جامعه ما به خوبی ادا نشده است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: متاسفانه نگاه عام جامعه در بانک‌داری کشور مدنظر قرار نگرفته است و بیش از آنچه که این موضوع بهره‌برداری عمومی داشته باشد، به حفظ مصالح بانکی و اداری موکول شده است.

وی نقش بانک‍‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و گفت: بانک‌ها باید دست تولیدکنندگان را گرفته و آن‌ها را به سمت و سوی تولید حرکت دهند.

امام جمعه شهرکرد همچنین به سالروز تشکیل پدافند خاتم الانبیا(ص) در ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد ارزشمند با نظر حکیمانه مقام معظم رهبری شکل گرفته است تا بتواند چشم بیدار و بصیر جامعه در هر زمان و مکان باشد و خوشبختانه از نظر نرم افزاری و سخت افزاری، به نقاط مطلوبی دست یافته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام سالروز هفدهم شهریور و به خاک و خون کشیده شدن جمعی از مردم تهران را روز حماسه و مقاومت ملی عنوان کرد و گفت: این گروه مجاهد در میدان شهدا، خواستار نورانیت اسلام و درخشیدن بارقه‌های معنویت و اسلام گرایی در کشور بودند که جوابشان با گلوله‌های آتشین داده شد.

وی ادامه داد: باید مواظب بود که مبادا انسان‌های سست و زبون در جامعه ، بر مردم کشورمان القای هراس و حذر از دشمن خونخواه ایجاد کنند، چرا که دشمنی استکبار و آمریکا به‌واسطه ایرانی بودن ما نیست بلکه با فرهنگ انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین از دیدار یک هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری با مقام معظم رهبری مدظله العالی خبر داد و گفت: برنامه دیدار مردم با یار دیرین خود، محقق و در نیمه دوم شهریور برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به کوچک بودن فضای حسینیه امام خمینی(ره) و بیت مقام معظم رهبری،  تعداد یک هزار نفر، از این استان می‌توانند در این سفر معنوی شرکت کنند.

امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: مقدمات و نامه‌نگاری با دفتر معظم له انجام و مقرر شده است در هفته جاری این مهم به تحقق پیوندد، اما نحوه انتخاب افراد را به ستادهای قشری سپرده تا آن‌ها برای این امر تصمیم‌گیری کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *