دفاع از اسلام مرز و بوم نمی‌شناسد

خانه / استان ها / دفاع از اسلام مرز و بوم نمی‌شناسد

طاهری3

نماينده ولی فقيه در استان چهارمحال و بختياری با بيان اينكه لقاء الهی آرزوی شهدا است گفت: دفاع از اسلام مرز و بوم نمی‌شناسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نكونام گلپایگانی در مراسم ورود پيكر مطهر شهيد مدافع حرم اظهار كرد: شهيد مدافع حرم علی طاهری قبل از اعزام خود آرام و قرار نداشت و بعد از مدتی به آرزوی ديرين خود كه فدا كردن جان در راه دفاع از اهل بيت(عليه السلام) بود دست يافت.

وی خاطرنشان كرد: در گفت‌گو با فرزندش جويای رفتار و حالات روحی روانی شهيد بزرگوار قبل از شهادت شدم كه گفتند: نشاط و شادی فوق العاد‌ه‌ای در چهره ايشان موج میزد و قبل از شهادت ارتباط ويژه ای با خانواده داشت.

امام جمعه شهركرد با بيان اينكه نا آرام بودن ويژگی عاشقان شهادت است افزود: شهدا در تلاش هستند كه بگونه‌ای زندگی كنند كه خداوند باری تعالی می‌پسندد.

نماينده ولی فقيه در استان رسيدن به لقاء الهی را آرزوی شهدا دانست و تصريح كرد: شهدا هميشه با اين می‌انديشند كه چگونه می‌توان به لقاء الله دست يافت.

حجت الاسلام والمسلمین نكونام با بيان اينكه شهيد مدافع حرم از سپاه‌ پاسداران بازنشسته شده بود گفت: هيچ كس انتظاری از شهيد بزرگوار نداشت تا در دوران بازنشستگی حركتی انجام دهد اما با اين حال آن جان خود را در دست گرفت و برای دفاع از اسلام و حرم اهل بيت(عليه السلام) به صورت داوطلبانه اعزام شد.

وی با اشاره به اينكه فداكاری و از جان گذشتگی كار مردان خداست اظهار كرد: شهيد علی طاهری يكی از اين مردان خداست كه برای دفاع از اسلام مرز و بوم برای اين شهيد بزرگوار معنا نداشت.

انتهای خبر/

بازدیدها: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *