دفاع مقدس باعث شد دشمن به زبونی و ذلت بیفتد

خانه / استان ها / دفاع مقدس باعث شد دشمن به زبونی و ذلت بیفتد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: دفاع مقدس باعث شد دشمن به زبونی و ذلت بیفتد و اکنون ایران در اقتدار کامل باشد و این اقتدار جایگاه ایران در جهان را، در بالاترین سطح نگهدارد.

فاطمی4

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: دفاع مقدس باعث شد دشمن به زبونی و ذلت بیفتد و اکنون ایران در اقتدار کامل باشد و این اقتدار جایگاه ایران در جهان را، در بالاترین سطح نگهدارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی در جمع طلاب،علما و مردم بسیجی شهرکرد افزود:دستاوردهای دفاع مقدس باعث بازدارندگی دشمن شده است.

مدیر حوزه علمیه شهرکرد گفت:،هشت سال دفاع مقدس باعث شده است تا دشمن هرگز به فکر حمله به ایران نباشد و تهدیدات دشمنان علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران ،پوشالی و تو خالی است.

وی یادآور شد:لحظه لحظه هفته دفاع مقدس ،برای ایران اسلامی دستاورد است و هشت سال دفاع مقدس کتابخانه و گنجینیه ای از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است.

حجت الاسلام فاطمی افزود:دفاع مقدس باعث شد دشمن به زبونی و ذلت بیفتد و اکنون ایران در اقتدار کامل باشد و این اقتدار جایگاه ایران در جهان را، در بالاترین سطح نگهدارد.

وی،با اشاره به آغاز سال تحصیلی در ایران نیز گفت:بازگشایی مدارس ،شکوفایی علم و تحصیل است و عامل بالندگی در جامعه اسلامی ، علم می باشد.

حجت الاسلام فاطمی تاکید کرد:تعلیم و تعلم و تربیت و پرورش انسان ها بر عهده معلمان است و آینده جامعه در گروه آموزش و پرورش است.

وی تاکید کرد:معلمان وظیفه و رسالت خطیری را برعهده دارند چرا که باید انسان هایی را پرورش دهند که در مسیر حق گام برمی دارند.

مدیرحوزه علمیه شهرکرد با انتقاد از بی‌توجهی خانواده‌ها و مسئولان آموزش و پرورش نسبت به تربیت صحیح دانش آموزان، خاطرنشان‌کرد:نباید مسئله خوراک، پوشاک و تهیه اقلام مانند کیف و کفش برای دانش آموزان، از تربیت آنان برای والدین و معلمان واجب‌تر باشد.

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به هجمه گسترده دشمنان برای کم‌رنگ کردن ارزش‌ها و باورهای دینی در جامعه تصریح کرد: ماهواره،اینترنت و موبایل جامعه را به سمت نابودی می کشاند و عدم توجه معلمان به تربیت دانش آموزان به طور قطع خطرات جبران ناپذیر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فطرت و ذات آدمی از گناه و ناهنجاری شرم و حیا دارد، به حیله‌ها و مکرهای شیطان برای کم‌رنگ‌ کردن و بی‌اثر نشان دادن این حیا در زندگی اشاره کرد و گفت: شیطان با انواع و اقسام مکرها و حیله‌ها می‌کوشد حیا و عفت را در جامعه اسلامی کم‌رنگ کند.

حجت‌الاسلام فاطمی حجاب را مصداق بارز حیا در جامعه اسلامی دانست و گفت: متأسفانه حجاب به‌عنوان مصداق بارز حیا و عفت در جامعه اسلامی کم‌رنگ شده است.

وی سالروز شهادت امام محمدتقی علیه السلام اشاره کرد و گفت:یکی از ویژگی‌های بارز امام جوادعلیه السلام در دوران زندگی با‌برکتشان بخشندگی و کمک به نیازمندان بود که بذل و بخشش این امام همام برای همگان زبان‌زد خاص و عام شده بود.

امام موقت شهرکرد با اشاره به اینکه امام جواد علیه السلام جوان‌ترین امام شیعیان است،اظهار کرد:ایشان بواسطه علم و معرفت بالایی که از پدر بزرگوارشان کسب کرده بودند در همان سنین جوانی به درجه بالای امامت رسیدن و یکی از القاب ایشان شباب ائمه نام گرفته است.

وی بر برپایی مجالس باشکوه عزاداری شهادت امام جواد علیه السلام تأکید کرد و گفت:بکوشیم در مجالس عزادارای اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام معرفت و بینش خودمان را نسبت به خاندان امامت و ولایت افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام فاطمی با محکوم کردن اقدام عوام فریبانه آمریکایی‌ها به منظور از بین بردن داعش، تصریح‌کرد: آمریکایی‌ها با دست خودشان داعش را به وجود آوردند و اکنون می‌خواهند آن را از میان بردارند،در پشت این جریانات نقشه‌های شوم و پلیدی وجود دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *