دفاع هشت ساله ملت ایران یکی از عرصه‌های ظهور سنتهای الهی است

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / دفاع هشت ساله ملت ایران یکی از عرصه‌های ظهور سنتهای الهی است

دفاع هشت ساله ملت ایران یکی از عرصه‌های ظهور سنتهای الهی و مصداق روشنی از وعده قرآنی “غلبه گروهی قلیل بر گروهی کثیر” شد.

دفاع مقدس از افتخارات ماندگار و از حماسه‌های سترگ و تاریخ ساز این مرز و بوم و یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری و حراست از مرزهای عزت و شرف کشور است.

5

هفته دفاع مقدس تداعی‌گر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی و یادآور ایثار و از خودگذشتگی ملـت بزرگ ایران است که با رهـبری‌های داهـیانه امام راحل(رحمه الله) و پایمردی رزمندگان اسلام و نسل تربیت شده در مکتب عاشورایی و زینبی به ندای آزادی خواهانه مراد خود لبیک گفته و به فضل الهی با برهم زدن معادلات دشمنان سرافراز و سربلند از این مـیدان به در آمدند.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک این حادثه عظیم در خاطره‌ها ماندگار است و یادآوری حماسه آفرینی‌های دلاورمردان و شیرزنان ایران اسلامی که در پاسخ به فزون‌خواهی دشمن متجاوز از کیان خود دفاع کردند و با خلق حماسه‌ای بزرگ پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به دشمن دادند. در حافظه تاریخی این کشور خواهد ماند و نمادی از غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی برای نسل‌های بعدی انقلاب خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: دفاع هشت ساله ملت ایران یکی از عرصه‌های ظهور سنتهای الهی و مصداق روشنی از وعده قرآنی “غلبه گروهی قلیل بر گروهی کثیر” شد.

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن گرامیداشت سالروز دفاع مقدس و تجلیل از حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس و تکریم و تعظیم مقام شامخ شهیدان ملت ایران بر روح پرفتوح همه رادمردان این حماسه سلام و درود می‌فرستد و برحفظ آرمانهای امام راحل، پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پاسداری از انقلاب اسلامی، این نعمت بزرگ الهی که با از خودگذشتگی و پایداری ملت شریف به ثمر رسیده است تأکید دارد و ادامه راه شهدای اسلام که با ایثار و از خود گذشتگی با نثار جان خود از اسلام و ارزشهای آن جانانه دفاع کردند را ارج می‌نهد.

منبع : خبرگزاری دفاع مقدس

Views: 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *