انتخاباتانتخابات

دوره دوم مقدماتی آموزش مداحی هیات رزمندگان اسلام وکانون بسیج مداحان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین میاندشت برگزارشد

خانه / استان ها / دوره دوم مقدماتی آموزش مداحی هیات رزمندگان اسلام وکانون بسیج مداحان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین میاندشت برگزارشد

آموزس مقدماتی وتکمیلی مداحی برای جوانان ونوجوانان وذاکران اهلبیت (ع) توسط هیات رزمندگان اسلام شهرستان برگزار می گرددکه با استقبال خوبی روبروشده است

دوره مقدماتی آموزش مداحی هیات رزمندگان اسلام وکانون مداحان بویین میاندشت با حضور مداحان وذاکران اهل بیت(ع) برادران در محل کانون مداحان وبسیج مداحان شهرستان برگزار می گردد.

در این دوره آموزشی سطح یک قرآن وتجوید توسط مربی قرآنی حاج مرتضی احمدی تدریس می گردد وتاکنون چند نوبت به صورت آزمایشی آزمون قرائت گرفته شده است که نتیجه خوبی را در برداشته است ودر بحث تجوید هم کلاس دوم این مقطع می باشد که با استقبال خوبی روبرو گشته است مربی قرآن جناب آقای احمدی در یک نشست فرمودند :
IMG_0412باید هر مسلمان قرآن را خوب بتواند با قوائد وتجوید قرائت کند وافزودند: کلمه ی قرآن به معنای خواندن است و از آن جا که باید با خواندن آیه های قرآن کریم، با راه های سعادت آشنا شویم. به این کتاب « قرآن » گغته می شود.

خوب است بدانیم که قرآن کریم با قرآن مجید با هم فرقی ندارند ؛ منظور از این دو نام همان کتاب آسمانی مسلمانان است . کلمه ی « مجید» و « کریم » هر دو صفاتی بر قرآن هستند . ما دو قرآن نداریم که یکی کریم و یکی مجید باشد. این درست مثل آن است که ما یک گل را نشان دهیم و یک بار بگوئیم « این گل زیباست»  و یک بار بگوییم «این گل قرمز است » ما در این دو جمله ، درباره یک گل سخن می گوئیم که هم قرمز است و هم زیبا. قرآن هم یکی بیشتر نیست هم مجید است هم کریم.

در ادامه کلاس اموزش مداحی بحث تکمیلی ومبحث مقتل خوانی را داریم که توسط اساتید مجرب آموزش داده می شوددر این کلاسها بیش از 60نفر حضور دارند و حضور نوجوانان وجوانان را دراین کلاسها بیشتر داریم هچنین بزرگسالان  که باید گفت یکی از موفقیتهای بزرگ هیات وکانون مداحان شهرستان این هست که در اولین سال در این راستان بیشترین جذب را داشتیم در امور فرهنگی ونشستها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *