دومین اجلاسیه کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خانه / استان ها / دومین اجلاسیه کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری برگزار شد

%da%a9%d9%86%da%af%d8%b1%d9%878

سردار رضا محمد سلیمانی گفت: دومین اجلاسیه کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری همز‌مان با سالروز ورود رهبر انقلاب به استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان اظهار کرد: دومین اجلاسیه کنگره بیش از 2400شهید استان با حضور مسئولین استانی و کشوری و مردم ولایت‌مدار و شهید پرور استان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

وی یکی از فلسفه های بزرگداشت ها، ترکیبی از ارج گذاری نسبت به گذشته و رشادت های شهدا و ایثارگران عنوان کرد و خاطرنشان کرد: امروز باید با برنامه های هدفمند یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم چرا که یادبود شهدا، یادبود ارزشهاست.

این مسئول بیان کرد: عاشورا برجسته ترین و والاترین مکتب بین ما شیعیان است که تأثیرگذاری بالایی دارد و اکنون نیز فضای کشور و استانمان بوی عاشورایی گرفته و به همین مناسبت دومین اجلاسیه کنگره بزرگ شهدای چهارمحال و بختیاری را در سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان برگزار شد.

وی، یادآور شد:در این مراسم از 9خانواده دارای سه شهید، 6خانواده شهدای مدافع حرم، 22 نفر از مسئولین کمیته های کنگره عظیم شهدای استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

گفتنی است: حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد میهمان ویژه و سخنران این مراسم بود.

انتهای خبر/

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *