دومین نشست استانی کانون مداحان چهارمحال و بختیاری برگزار شد+تصویر

خانه / استان ها / دومین نشست استانی کانون مداحان چهارمحال و بختیاری برگزار شد+تصویر

دومین نشست استانی کانون مداحان وشاعران آیینی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس کانون مداحان وشاعران آیینی استان در این نشست بر ارائه گزارش به هنگام و جامع فعالیت های کانون مداحان تأکید کرد و جمع بندی و ارسال مصوبات چهارماهه نخست سال جاری را خو استار شد.

حمیدرضا توسلی از روسای کانون مداحان شهرستان ها خواست تا با شناسایی مداحان شاخص و پیرغلامان برای ارائه اسامی آمادگی لازم را داشته باشند.

رابط خانه مداحان در استان، به تشکیل جلسه مداحان و شعرای آیینی با عنوان” خانه مداحان ” اشاره کرد و گفت: این جلسه با حضور مداحان بصورت ماهیانه  روزهای  سه شنبه اول هر ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی پایگاه اینترنتی کانون مداحان وشاعران آیینی استان از روسای کانون ها خواست تا گزارش فعالیت های خود را برای  قرار دادن در این سامانه به استان ارسال نمایند.

توسلی همچنین به راه اندازی مجمع الذاکرین اشاره کرد و ادامه داد: جلسات مجمع الذاکرین هم روزهای یکشنبه هر هفته، یکساعت قبل از اجرای جلسات آموزشی بسیج مداحان(که بصورت ویدئو کفرانس در سراسر کشور اجرا می شود)، در سطح استان برگزار می گردد.

رئیس کانون مداحان وشاعران آیینی استان به انجام مصاحبه و آزمون حضوری مداحان مرکز استان اشاره کرد و افزود: حدود یکصد نفر از مداحان برادر مقیم شهرکرد دراین مرحله شرکت کردند .

وی ادامه داد:مصاحبه و آزمون حضوری خواهران در شهرکرد و اجرای آزمون مرحله شهرستانی نیز همزمان در سراسر استان اجرا خواهد شد.

چگونگی انجام مصاحبه و آزمون حضوری مداحان شهرستانها ، تمدید کارت عضویت، بررسی آسیب های مراسم ترحیم و حق الزحمه مداحان از دیگر مباحث این نشست بود.

شایان ذکر است دومین نشست کانون مداحان استان با حضور روسای کانون مداحان وشاعران آیینی شهرستانها در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

گزارش تصویری:

انتهای خبر/

Visits: 37

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *