دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال وبختیاری با رهبر معظم انقلاب

خانه / استان ها / دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال وبختیاری با رهبر معظم انقلاب

سردار7

نماینده ولی فقیه در استان گفت:اگر توفيق همراهي با شهدا در مسيري كه رفتند و ايثارگري كردن را نداريم، اكنون بكوشيم با زنده نگه‎داشته یاد و خاطره شهدا اداي دين كنيم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلي نكونام گلپایگانی درجلسه کنگره سرداران ، فرماندهان و2400شهید استان افزود: باور داريم كه شهدا زنده‌اند و آثار آن‌ها در زندگي ما بسیار ملموس است و خداي را شاكريم كه بار ديگر توفيق را نصيبمان كرد كه در خدمت شهيد و شهادت باشيم و قلم و فكرمان در مسير شهدا به كار گرفته شود و در راستاترويج فرهنگ شهادت كوشا باشيم.

امام جمعه شهرکرد گفت: بايد به خود بباليم كه در خدمت اين فكر و فرهنگ انتخاب شده از جانب خداوند براي خدمت به شهدا هستيم.

در آغاز این جلسه سردارفرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از هماهنگی های صورت گرفته برای دیدار اعضای کمیته های کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد .

سردار رضا محمدسليمانی با اشاره به اینکه تاکنون 500 هزار سند از شهداي استان جمع‌آوري شده است گفت: برگزاری کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری یک رویداد مهم فرهنگی نه تنهابرای استان بلکه برای کشورخواهد بود.

وي با اشاره به تشكيل 24 كميته در راستاي برگزاري كنگره دو هزار و 400 شهيد استان افزود: در حال حاضر 99 درصد كميته‌ها فعال هستند و حدود 50 درصد فعاليت‌هاي اجرايي انجام شده است.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: در رابطه با شهدای استان ۱۰۵ عنوان کتاب تهیه شده است و سعی بر این است تا قبل از مراسم دیدار با رهبر گرانقدر این تعداد را به 170 عنوان کتاب برسانیم.

سردار رضا محمدسليمانی از آماده شدن طومار ولايت‌مداري مردم استان، شجره‌نامه شهدا و کتابت ريزترين قرآن در چهارمحال و بختیاری نیز خبر داد و گفت: اين آثار به همراه كتب تهيه شده از زندگاني شهدا، تقدیم حضور مقام معظم رهبری خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری يادواره شهيد شاخص كشوري، “شهید مهندس غلامعلی نیکخواه” به مناسبت هفته دولت در چهارم شهريور ماه در شهرستان بروجن خبر داد.

انتهای خبر/

Visits: 137

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *