دیدار سردار نقدی با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری

خانه / استان ها / دیدار سردار نقدی با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری

نقدی6

در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با تأکید بر نقش تأثیرگذار بسیج در اقتصاد مقاومتی، ‌تنها راه رهایی از فشار تحریم ها، روی آوردن به اقتصاد مقاومتی عنوان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ سردار محمدرضا نقدی در این دیدار، با تاکید بر حضور نیروهای بسیجی در عرصه های تولید به ویژه در عرصه کشاورزی، دامپروری و پرورش آبزیان و شیلات، تاکید کرد: به لطف الهی به زودی در عرصه های صنعتی هم ورود مناسبی خواهیم داشت تا بتوانیم با کمک دولتمردان به اهداف بلندی که در اقتصاد مقاومتی مطرح است و مدنظر مقام معظم رهبری است برسیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی نیز در این دیدار که صبح امروز چهارشنبه 9اردیبهشت در دفتر نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهرکرد صورت گرفت با اشاره به حضور درخشان و ارزشمند بسیج در عرصه های مختلف جامعه اظهارکرد: به لطف الهی بسیج در انسجام بخشی به آحاد جامعه به ویژه بین نیروهای ارزشی، درخشنده و نقش آفرین بوده است.

امام جمعه شهرکرد، نقش بسیج را در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و تاثیرگذار خواند و گفت: بسیج به هر میزان که در مسئله اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کند می تواند در عملیاتی کردن فرامین رهبری و یاری رساندن به دولت برای حاکمیت بخشیدن به این امر مهم نقش آفرین و تاثیرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فضای عمومی امروز جامعه برای حاکم نمودن اقتصاد مقاومتی را مطلوب و مناسب دانست و تصریح کرد: خوشبختانه دولتمردان نیز در اظهاراتشان اقبال مناسبی برای تحقق این سیاست ها نشان داده اند که امیداوریم در عرصه عمل این مهم دیده شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام اظهارکرد: امید است با همدلی و همزبانی ، کمک گرفتن از ظرفیت ها و نیروهای بسیجی و حمایت از تولیدگران عرصه به صورت همه جانبه برای تحقق سیاست های اقتصادی به خوبی فراهم شود و ما شاهد بالندگی و شکوفایی و رونق اقتصاد در جامعه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه با دلخوش کردن به بیگانه نیز تحریم ها به طور کامل برداشته نخواهد شد افزود: به فرض اینکه با این مذاکرات نیز قسمت‌هایی از تحریم هم برداشته شود ما همچنان با فشارهای همه جانبه دشمن مواجه خواهیم بود بنابراین تنها راه رهایی از این فشارها روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است.

انتهای خبر/

Views: 40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *